|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() Sendt: 01-Marts-2009 kl. 17:37 |
Findes der et sted på nettet, hvor man kan se hvilke muligheder harmonyfjernbetjeninger har til forskellige produkter. Har feks en HT-X30R lydsystem fra samsung. På den orginale fjernbetjening er det ikke muligt at skifte direkte til digital-indgang, så ville være rart at vide om man kan dette med en harmony.
Et andet eksempel kan være mit tv, LE-32M71, her kan man ligeledes ikke skifte direkte til HDMI1 eller HDMI2, ville man kunne det med en harmony? Mit evt køb af remote står og falder lidt på disse muligheder, så ikke helt ligemeget for mig. |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Harmony kender langt det meste udstyr, du kan prøve her Harmony har for det meste diskrete IR koder der ikke findes på den originale fjernbetjening, såsom det du nævner. Men skulle det ikke findes kan Harmonyen sammensætte flere IR kommandoer og få det ønskede resultat frem. Du skal huske på at Harmony arbejder med aktivitetsstyring og ikke enhedsstyring. Dvs. at du laver en aktiviteter der hedder "Se TV", "Se DVD" osv. Når du vælger en aktivitet sendes de relevante IR koder for at sætte dit anlæg i den rigtige tilstand. Du kan læse en anmeldelse af Harmony One her |
|
![]() |
|
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Kan se at alle mine produkter er kendt af logitech, hvilket jo er godt. Men problemet kan jo blive hvis der ikke findes en direkte vej til hmdi2 feks?
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Men det er ikke noget problem. Harmonyen sammenstykker i givet fald flere IR komandoer i én kommando. Og i sidste ende er det ligegyldigt fordi Harmony arbejder med aktiviteter. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er sådan at har jeg skiftet til digital in på recieveren, skal jeg trykke to gange på source for at skifte til input2, og så igen to gange for at komme til digital in. Men den husker hvor jeg var sidst, så det kan vel godt skabe problemer. Hvis jeg trykker på aktiviteten der kører på digital in to gange, så er den lige pludselig skiftet til en anden indgang?
|
|
![]() |
|
![]() |
Harmony husker hvilken status din enhed har, herunder hvilket input den står på.
|
|
![]() |
|
![]() |
Uha lækkert :D
tak for hjælpen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |