|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FurkanK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 02-Marts-2009 kl. 10:02 |
Jeg har problemer med en Garmin nüvi 310. Jeg har problemer med GPS'en, og den virker ikke rigtigt. Den kan ikke finde noget, fordi den siger GPS'en er slukket. Jeg har prøvet at nulstille, reset osv, og når jeg trykke oppe i venstre hjørne, for at se om der er forbindelse men den siger GPSen er slukket, hvad skal jeg gøre for den slå den til? Håber på nogle gode svar, tak |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Lyder underligt, har aldrig hørt om at man kunne slukke gps modtageren i en navigator? Men jeg ville spørge på www.garmin-user.dk de har rimelig godt styr på tingene. |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
![]() |
Hvis antennen (klappen) er slået ned, så hele enheden fylder mindst muligt, så er GPS'en slukket, det er den i hvert fald på en nüvi 350'er.
Hvis klappen er slået ud (det skal man for at kunne sætte den i holderen i forruden) og den stadig siger at GPS er slukket, så tror jeg enheden er defekt, måske opdager den ikke at klappen åbnes. Redigeret af Prasmus - 02-Marts-2009 kl. 12:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |