|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cfriis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 02-Marts-2009 kl. 23:58 |
Hey derude
Kort og godt; findes der virkelig ikke en kombineret HDD og Blu ray afspiller på markedet - synes jeg har tjekket hele nettet uden held? Mvh Friis |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
Du skal nok være heldig for at finde den brugt, LG BH100 Super Multi Blue. Den kan faktisk købes hos GodPris. Eller mente du en Harddisk recorder og Blu-ray afspiller - det har jeg ikke set.
Redigeret af Infinity - 03-Marts-2009 kl. 00:12 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
cfriis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hej Infinity
Jeg mente en Harddisk recorder og en Blu ray afspiller ![]() Det lyder da helt tosset, at der ikke findes en sådan maskine ![]() Mvh Friis |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Panasonic kommer med en Blu-Ray afspiller med indbygget HDD, samt et par andre nyttige funktioner. Men den bliver nok temmelig dyr.
http://uk.i4u.com/article23408.html http://www.trustedreviews.com/home-cinema/news/2009/02/24/Pa nasonic-DMR-BS850--The-First-Dual-Tuner-Freesat-HD-PVR/p1 Hvad de øvrige producenter finder på, er jeg ikke inde i. Ellers bør du kigge på en HTCP-løsning, som kan opfylde dine behov. Redigeret af vasif - 03-Marts-2009 kl. 00:23 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Vasif
Tak for linket ![]() Og mht HTCp-løsningen, er jeg bange for den er for omfattende (læs; besværlig) for sådan en novice som jeg - ellers tak for forslaget ![]() Mvh Friis |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |