|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() Sendt: 03-Marts-2009 kl. 10:12 |
Skal nu købe BlueRay, og regner med at valget falder på Panasonic BD35, da jeg også har Pana skærm vil det være et godt match, desuden er der jo hørt meget godt om den.
-overvejede lidt PS3, men tror ikke behovet er der.. Er der andre afspillere jeg skal kigge på i ca samme prisleje..? Er det værd at vente på den nye Pana BD60? Den skal bruges primært til musik, DVD og Blueray, i nævnte rækkefølge. -lige købt boks 1 og 1 med Bond i blueray,, skal jo nok indvies ![]() Afspiller skal sættes til Onkyo 876 og Panasonic Th46pz85, sammen med Samsung PVR Forslag modtages på forhånd tak Redigeret af Think-T-wice - 03-Marts-2009 kl. 10:13 |
|
Mvh
Think-T-wice |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hejsa. mht afspilning af bd film tror jeg ikke der kommer den store forskel i det prisleje (hellere ikke ifht den nye bd60). Musik afspilning på disse afspiller bliver aldrig den store oplevelse. Selvfølgelig kan de bruges som afspillere men det slår ikke "en rigtig cd-afspiller". Af andre afspillere i den klasse er der faktisk kun sonys s350 og samsungs bd-p1500. mvh, rod83 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Pana'en er et godt bud og vil helt sikkert dække de behov, du skriver. Desuden kan du finde den til en god pris, nu hvor efterfølgeren er på vej.
![]() |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
tak for jeres input..
Jeg vil lige undersøge lidt nærmere Er der andre afspillere jeg bør kigge på.. evt dyrere..? |
|
Mvh
Think-T-wice |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
pioneer eller den nye oppo når den engang kommer, men prisen er også dobbelt op. Til BD vil der stort ikke være nogen forskel. Kun dvd og cd afspilling. Af samme grund har jeg oppo 983 til musik og dvd, samt en pan DB50 til blu-ray.
|
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hvad med de nye fra LG, de ser også int. ud.
http://www.trustedreviews.com/home- cinema/review/2009/02/28/LG-BD370-Blu-ray-Player/p1 |
|
![]() |
|
![]() |
Kunne godt være man skulle opgradere lidt.. forsøgt at finde lidt info om OppoS83 ser ud til den skulle være lige om hjørnet, og alternativt Pioner 71.. begge til ca 5000,-
Nogen som kender dato for oppoén? |
|
Mvh
Think-T-wice |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |