|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan_joe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 06-Marts-2009 kl. 15:48 |
Jeg har læst meget godt her på forumet og nu kunne jeg godt tænke mig at få nogle forslag til at bygge en HTPC til max. 10.000 kroner. Den skal kunne afvikle Digital TV fra SYD-energi, afspille mp3-musik, Blue-Rayfilm, vise billeder, surfe på internet, optage film fra TV og så ved jeg ikke om det vil være for svært, at den også skal kunne afspille PC-spil. Jeg er noget af en New-Bee indenfor sammensætning af komponenter; men har normalt ingen problemer med selvbyg. Hilsen Jan. |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Det første du kan starte med at søge i forummet..
Der er utrolig mange der har spurgt om det samme :) |
|
![]() |
|
jan_joe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hej vacDK, Jeg ved godt der er mange tråde angående opbygning af HTPC; men jeg kan ikke finde nogen, der også omhandler muligheden for at afvikle PC-spil på en HTPC. Er det ikke rigtigt, at man skal bruge et bedre grafikkort; bundkort, ram og strømforsyning til PC-spil. Hilsen Jan. |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Hvis det har interesse så har jeg nogle dele til en god HTPC liggende som er næste nye efter jeg fortrød. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=56044& PN=1 |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |