|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
![]() Sendt: 07-Marts-2009 kl. 19:59 |
Jeg hørte iQ5 i dag og de spiller jo faktsik rigtigt godt til prisen. Men jeg overvejer iQ7 (dog uden at have hørt dem) De skal indgå i en hjemmebiograf jeg er ved at opbygge. Er det gode højttalere med fynde og dynamik, eller er det bedre at give noget mere og så få Dali Ikon 6? Eller noget helt andet? |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Jeg har selv Ikon 7 og den spiller efter min mening RIGTIGT godt. Det samme er gældende for Ikon 6 bakket op af en sub. |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Der er flere til salg på DBA fra omkring 6000 kr. og jeg gar set et sæt Ikon 7 til 6500,-
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
Jeg er meget betaget af lyden i KEF's Q serie, dog er det et stykke tid siden jeg hørte dem sidst og prisen er lidt i den pebrede ende i forhold til Dali'erne.
Havde jeg pengene til det, er der ingen tvivl om at det blev iQ9 til front og en Reference 208 sub, men hvis man skal se bare lidt med pengepungen ud fra de alternativer som du har opstillet, så skal det nok være Ikon, selvom iQ serien, i mine ører, ligger en klasse over. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |