|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() Sendt: 12-Marts-2009 kl. 21:28 |
Hej, Så er der nye Onkyo receivere på vej... http://whathifi.com/News/New-Onkyo-receiver-range-announced/ Mvh., Jacob Redigeret af onkeldunkel - 12-Marts-2009 kl. 21:30 |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Hvorfor laver man reciever med 6 HDMI indgange total overkill i mine øjne så hellere 4 in 2 out på 60X modeller, et til TVet den anden til projektoren
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg er helt enig - jeg vil også rigtig gerne have en receiver med 2 HDMI out og så vidt jeg ved, så er det kun nedenstående modeller (og op), der her det: Marantz SR6003 Sony STR-DA5400 Denon 4308 Onkyo 876 Pioneer LX81 Nå, men der er mere om 607'eren her: -Jacob Redigeret af onkeldunkel - 12-Marts-2009 kl. 21:48 |
|
![]() |
|
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
Ja, 2 x HDMI out vil være lækkert. Det foretrækker jeg også. Har selv overvejet en Pioneer SC-LX81, men kommer deres nye modeller ikke snart? Jeg har ikke rigtig læst noget om deres 2009 lineup? Nogen som ved hvad der kommer ud her i Europa i 2009 fra Pioneer? |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Nogen der ved hvor man kan købe de nye modeller her? Havde faktisk næsten besluttet mig for at købe enten Onkyo 606 eller Denon 2309 her til april, men kan sagtens vente lidt på de nye modeller hvis det er. |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Fra engelsk blog: |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() |
Pokkers. Nu var jeg lige ved at kaste mig over en ny receiver, men meget tyder da på man lige skal vente og se en test af disse
![]() |
|
![]() |
|
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() |
Jeg kan fortælle at JP igen har testet Recivere og igen vandt Onkyo. Læs selv testen på fpn.dk |
|
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Nu tester JP ikke selv. De har aftaler med andre om at bruge deres test. Hele testen kan læses på http://www.lydogbilde.no/tungvektere-med-hd-i-alle-kanaler.4 559767-117331.html |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
chronaden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-April-2009 Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Nogen der har en ide om hvornår disse kan købes i DK/EU ?
|
|
![]() |
|
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
@chronaden Jeg skal selv til at købe reciever, og 607 ser sq godt ud, nogle der ved hvordan den er i specs i forhold til 706, som var min plan først. Har begge opskalering til 1080P ? |
|
![]() |
|
chronaden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-April-2009 Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Er det et godt sted jeg handler?, tænker mere på returnering ved fejl og andet?
Stoler ikke helt på de tyskere :P |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |