|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Whahalla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 14-Marts-2009 kl. 11:55 |
Jeg har købt en dma 2200 media center extender. Den vil ikke kommunikere med min pc. Jeg har windows vista home premium installeret. Jeg har tilsluttet min extender via kabel til min router. DIR-615 > Wireless N Router. (Jeg har også prøvet med en anden router) Jeg har installeret softwaren på min pc. Jeg har opdateret alt under windows update. Jeg har forsøgt at opdatere firmwaren på extenderen, men den skriver den allerede bruger seneste firmware. Jeg har flueben i "media center extenders" i min firewall under undtagelser. Har også prøvet at slå firewallen helt fra. Jeg har ikke yderligere firewalls installeret. Jeg kan se extenderen i "netværk" på min pc. Jeg kan påbegynde installationen. Jeg påbegynder installationen og får en ny installationsnøgle fra extenderen. konfigurerer instillinger - OK søger efter extender - ok Konfigurerer extenderinstillinger - Fejl i kommunikation med extenderen. "Der opstod en fejl under kommunikation med extenderen. Genstart extenderen, få en ny installationsnøgle og prøv installationen igen". Det har jeg så gjort en 50 gange cirka (med forskellige ændringer hist og her). Jeg har søgt som en gal på nettet efter løsninger. Synes ikke jeg kan finde nogle umiddelbare svar. HJÆLP Jeg har læst, der er nogle, der ikke kan få extenderen til at virke med deres egen pc, men godt kan med andres med samme windows vista version. Hvad siger I? Redigeret af Whahalla - 14-Marts-2009 kl. 12:00 |
|
Whahalla
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Whahalla ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Tak for svaret. Den tråd du refererer til har jeg læst i gennem flere gange. Og der kommer heller ikke nogen løsning dèr. Jeg synes primært der lægges op til jeg skal til at genskabe min maskine fra fødslen igen. Det har jeg ikke umiddelbart lyst til. |
|
Whahalla
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Har du også hentet og installeret den hotfix som Linksys foreskriver du skal installere? (Jeg kan ikke huske præcis hvad den hedder, men da jeg testede samme extender, så poppede den op med, at jeg skulle hente en fix til extenderen (Altså en Vista fix). Sidder både extender og media centeret i samme router? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Der står altså meget nyttigt i den tråd jeg har henvist til i ovenstående...
Specielt Troubleshooting |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
- Iver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Hej Whahalla Jeg mener, at min installation knækkede samme sted i første forsøg. Jeg gik ind og tilføjede "Windows Media Center" som undtagelse i firewall'en og vupti - det spillede. Mvh. Iver Redigeret af - Iver - 15-Marts-2009 kl. 17:19 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen.
Jeg har nu reinstalleret vista på min bærbare. Og det hjalp søreme. Så nu kører det.......rimeligt. Der er stadig nogle ting ved systemet, jeg lige skal have styr på. Men det fungerer da og Pc og extender kan finde hinanden og snakke sammen. Så jeg er alt i alt tilfreds. Tak for svar alle sammen |
|
Whahalla
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |