recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rammer til plakater i Kbh. - rimelig pris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRammer til plakater i Kbh. - rimelig pris

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TwinX Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Emne: Rammer til plakater i Kbh. - rimelig pris
    Sendt: 14-Marts-2009 kl. 17:58

Ja, sagen er den jeg har købt en del plakater i str. 61 x 91,5 cm og er virkelig umuligt at finde nogle rammer der passer (hvis de stadig skal kunne betales)

Har kigget i Ikea, men der er det eneste der passer nogenlunde er str. 70 x 100 cm. Havde ikke været noget problem med disse rammer, men desværre er der printet Ikea over det hele, så plakaten skal desværre passe 100% i det tilfælde.

Ved, at det er muligt at få rammer i str. 62 X 93cm som også vil være helt fint.

Har mulighed for at få fat i dem lidt langt væk til 170 kr./stk, hvilket jeg finder som en meget rimelig pris. Jeg vil ikke meget over den pris, eftersom der er tale om 7 plakater og jeg har den nydelse at være studerende :)

Ville dog være rigtig dejligt hvis det var muligt at finde i København et sted og til en god penge. Håber i har nogle gode input!

Forresten, er det bare en std. ramme med glas og "alu" profil der ledes efter.

Takker på forhånd!

Til top
TwinX Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2009 kl. 15:59
Op :)
Til top
MC_Disko Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Point: 651
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2009 kl. 23:06
når nu du søger 7 rammer, mon så ikke der er mulighed for at få lidt rabat på 7 ens rammer hos en glarmester ? det kan da ikke skade at spøre
Til top
TwinX Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2009 kl. 15:30
Tvivler bare på jeg vil kunne komme ned på omkring 200 kr. pr. ramme ved en glarmester og efter hvad jeg har set er det omkring 500 kr. pr. ramme og det er der ikke lige penge til :)

Men tak for input og tror da lige jeg vil undersøge det hvis det ikke er muligt at finde nogl rammer i en isenkræmmer herinde med de rigtige mål og til en rigtig pris...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu