recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Væg + Vægbeslag + Pioneer KRP-500A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVæg + Vægbeslag + Pioneer KRP-500A

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tech2010 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Emne: Væg + Vægbeslag + Pioneer KRP-500A
    Sendt: 17-Marts-2009 kl. 10:36

Hey people!

Jeg får mit KRP-500A meget snart, men er meget usikker på, om min gamle beton væg fra 1970'erne ville kunne klare den. Så måske burde jeg købe en flot fod i stedet?

Nogle erfaringer med gamle beton vægge?

Tror I at den kan klare det?

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 10:47

Nu er beton jo et vidt begreb, når du skriver det sådan. Men generelt set, så skal der ikke så  meget til at holde et TV oppe. Det er jo et tryk oppe fra og ned og ikke indefra og ud.

Så hvis du benytter de medfølgende skruer/bolte og plugs. Og ellers borer hullerne med et korrekt bor (dvs. ikke for stort), så tror jeg ikke du vil ende i problemer.

Vægbeslag med tilt funktion eller hvor tvét hænger i en arm, dem skal man være lidt mere varsom med. Men oftest er de afstemt ud fra størrelsen og vægten.

Til top
Tech2010 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Nu er beton jo et vidt begreb, når du skriver det sådan. Men generelt set, så skal der ikke så  meget til at holde et TV oppe. Det er jo et tryk oppe fra og ned og ikke indefra og ud.

Så hvis du benytter de medfølgende skruer/bolte og plugs. Og ellers borer hullerne med et korrekt bor (dvs. ikke for stort), så tror jeg ikke du vil ende i problemer.

Vægbeslag med tilt funktion eller hvor tvét hænger i en arm, dem skal man være lidt mere varsom med. Men oftest er de afstemt ud fra størrelsen og vægten.

Ja okay.

Grunden til at jeg er i tvivl er, fordi da vi skulle skifte tapet på væggene i sommers, der revnede væggene lidt og der røg lige et par små sten fra væggene, så derfor var jeg meget i tvivl omkring om den kunne holde til 35-36kg konstant.

Redigeret af Tech2009 - 17-Marts-2009 kl. 10:53
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 11:08
Prøv at gå i byggemarkedet og spørg en om det korrekte skruer der skal bruges, de plejer at vide den slags.
mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu