|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Tomas S. ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 21-Marts-2009 kl. 15:09 |
|
Hej Har lige købt en Panasonic BD 35. Har et panasonic TH50PZ70 plasma samt panasonic XR59 sorround reciever. Kører HDMI mellem enhederne. Har opdateret min BD 35 til den nyeste firmware. Jeg synes billedet kører en smule i ryk, når der panoreres hen over et eller andet. Jeg kører 24 P, som vist skulle betyde 24 frames/sec. Når jeg slår det fra, bliver det endnu være. Med min gl. DVD der opskalerede til 1080P var der aldrig problemer. Jeg har prøvet at køre udenom recieveren og direkte i TV'et men ingen forskel. Er det mig, der er kræsen, eller har jeg overset en setting somewhere? Hvad er det, der ikke kan følge med eller er det bare sådan? MVH Tomas
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Er du sikker på TVet understøtter 24p visning? Det er jeg nemlig ikke... sakset fra flatpanels: Man kan naturligvis undres lidt over, at en producent som Panasonic, der har en god sans for billedkvalitet, ikke vælger at gøre 1080p24 afspilning til en naturlig del af en ny serie. 1080p24 ligger trods alt til højrebenet, men tidsrammen for udviklingen af PZ700 tillod det ikke, som jeg kunne forstå på Panasonic. Og hele testen: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull& id=1190621441 Redigeret af Kampus - 21-Marts-2009 kl. 15:32 |
||
![]() |
||
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
Har du slået alle de "billedforbedrings"-tingenoter fra? Mener at have hørt at de godt kan give problemer ved 24p - hver at tjekke i hvert fald..
|
||
![]() |
||
Tomas S. ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak for info. Det undrer mig blot så, at det bliver værere, når jeg slår 24P fra. Har lige været gennem manualen. Der står intet omkring det, så TVét understøtter det nok ikke... Rettelse... Ved kig i den engelske manual kommer jeg frem til at 1080 24P er understøttet... Redigeret af Tomas S. - 21-Marts-2009 kl. 15:53 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Har selv haft et PV600, og der var jeg ikke sønderligt generet af hakkeri. Det eneste jeg bemærkede var på Planet Earth, hvor panoreringer hakkede lidt.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad mener du med "billedforbedringstingenoter". Kan du være lidt mere konkret? /Tomas |
||
![]() |
||
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
Nu kan jeg ikke lige huske hvad de alle hedder i hovedet, men der er vist en der hedder PNR eller sådan noget - men ind i menuen under billedindtsillinger og slå alt det unødvændige fra |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |