|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() Sendt: 23-Marts-2009 kl. 07:50 |
|
hej recordere burgere jeg har en trådløs router som fungere ok, men bare ik til eet sted i huset hvor der står en stationær, den kører i 3-4 min så hopper den fra og så starter den op igen osv osv, det er ik optimal (bærebare kører oz fin derude). Der skal lige siges at der er meget tykke vægge inde i huset så jeg tror derfor at min trådløs router (phiips) der ik kan trække netværkskortet er en billige d-link til en par hund.. hvad anbefaler I så for en trådløs router jeg skal købe, den skal virker til en zaptor og en PS3 oz?? tak på forhånd Nat |
||
![]() |
||
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
|
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=315923 Kongerouter!! Har en selv og har aldrig været så tilfreds. Har prøvet en del routere efterhånden. Kan varmt anbefales..... |
||
![]() |
||
Ands ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Jeg har bare linksys trådløs router, med Linksys billige kort. Og det virker helt perfekt. Det eneste jeg har problemer med er den router jeg har fra Canal digital.
du kunne prøve denne : http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=439872&se archArea=&Soegeord= eller http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=18509&sea rchArea=&Soegeord= sådan et kort. Virker helt fint.. |
||
![]() |
||
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
TAK Pt, jeg går videre med de... er der ingen andre der har inputs her?? |
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
Kan kun sige at jeg er enig |
||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
||
![]() |
||
kdobm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
|
Også mig
Er absolut netværksmongol, men det tog max. ½ time at sætte op. Det var incl firmwareopdatering.
Min eneste anke er, at jeg ikke har gjort det noget før. Den gamle Philips jeg har skal brændes mens jeg danser krigsdans omkring den.
Morten |
||
![]() |
||
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
|
Kan kun tilslutte mig Dfrag og de andre, den styrer. Min står i den ene ende af et 30 m langt hus og jeg har v.good signal når det er ringest, ellers excellent. Med sådan en er det også en smal sag at assigne fast IP til komponenter som eksempelvis en squeezebox hvilket er en fordel |
||
![]() |
||
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() |
|
Kan kun tilslutte mig, det er en kanon router, er også selv super tilfreds med min, den holder virkelig en god trådløs forbindelse, selv i vores "tysker beton" lejlighed, jeg sidder og download med 1.5mb/sek trådløst. så den fungere super. Eneste problem jeg har haft med min, er at den nogle gange godt kan drille lidt med at gemme settings. Så skal jeg save settings til fil, og så nulstille den, loade settings, og så ændre det jeg skal, og gemme, så virker det :). Men alt andet lige, så er det en rigtig lækker router |
||
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg siger 1000 tak for hjælpen... det bliver nok den jeg køber.... |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Hej. Jeg har en lillebror til den nævnte, nemlig D-link 635. Den er jeg også fuldt tilfreds med. Vores to computere (begge bærbare) kommer kun på nettet via trådløst signal og jeg arbejder dagen lang herhjemme og modtager og sender ofte tunge e-mails. Ingen problemer.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
boslo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-April-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
D-Link Wireless N Gigabit Router DIR-655 er altså en god router, og jeg har haft en del. |
||
<a href="http://audioplayerinformer.com">Audio player Informer</a>
|
||
![]() |
||
![]() |
|
hej alle igen osv ja som sagt så købt, d-link 655, men nu er jeg nået til at jeg ik kan få den til at virke til (lorte, fordi man skal sign-on hele tiden) stofanet, ER der nogle der ved noget her, og I må meget gerne præcisere det, da jeg er en kæmpe it mongol!!
tak på forhånd, PS. jeg har sat min gammel Phillips til og den virkede med det samme, da jeg så kunne gå online med min wii, igår da jeg skulle gå online igen med wii, der var det error fordi den ik kunne gå på nettet, tror fordi at wii ik kan "sign-on" |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |