recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SC via SSOTS på QNAP?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSC via SSOTS på QNAP?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Emne: SC via SSOTS på QNAP?
    Sendt: 26-Marts-2009 kl. 09:06

Nednesåtende link fra www.qnap.com illustrerer hvordan man installere SC på sin QNAP (jeg får snart en TS-109 II) MEN vejledningen er rettet mdo Squeezebox Duet. Det virker vel også hvis man "kun" har en Squeezebox Classic?!

http://www.qnap.com/pro_application.asp?ap_id=71

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:

Nednesåtende link fra www.qnap.com illustrerer hvordan man installere SC på sin QNAP (jeg får snart en TS-109 II) MEN vejledningen er rettet mdo Squeezebox Duet. Det virker vel også hvis man "kun" har en Squeezebox Classic?!

Installationen af SqueezeCenter er uafhængig af hvilke bokse du har koblet til netværket - kan ikke forestille mig andet end at det virker fint uanset hvilke Squeezeboxe du måtte have.
/Tipsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 11:09
Tak
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2009 kl. 20:58
Jeg har nu fået en TS-119 og er igang med installationen af SSOTS til modellen. Vedledningen til dette på qnap's hjemmeside er vist relateret til TS-109 og andre modeller, ikke de nye. Det jeg har gjort er via Application Service og QPKG Plugin den unzippede .qpkg fil MEN her bliver nas'en så ved med at melde installere?! Er dette ikke rigtigt?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu