|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() Sendt: 26-Marts-2009 kl. 13:38 |
Nu har jeg skiftet min gamle surround receiver ud med en mere moderne, og i den forbindelse har jeg lige et par spørgsmål.
1. BD afspiller skal forbindes med HDMI til receiveren og receiver til TV via HDMI, men skal receveier så altid være tændt når man skal bruge BD afspilleren når man ikke ønsker surround lyd? 2. Da min gamle receiver var en 6.1, så har jeg et 6.1 højtaler setup. Hvordan og kan det lade sig gøre at køre 6.1 på en 7.1 receiver? Redigeret af mufcdk1974 - 26-Marts-2009 kl. 13:39 |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Min onkyo 876 kan indstilles til 2 for 1 center 2 side og 1 bag + sub |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Ja din receiver skal være tændt,eller får du hverken billedet eller lyd op til skærmen |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Ja din receiver skal være tændt,eller får du hverken billedet eller lyd op til skærmen [/QUOTE] Det passer ikke helt, man kan sagtens få billed op til skærmen uden at forstærkeren er tændt, det er kun lyden du ikke får med. Sådan er det ihvertfald på min onkyo 606. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |