|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() Sendt: 02-April-2009 kl. 21:50 |
Hejsa alle er det lige som med PS3 alle Nintendo DS EU modeler er ens..
|
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
Ja, kun strømforsyningen er anderledes, da den engelske udgave selvfølgelig er lavet til at passe med engelske stik. Dette kan dog ordnes med en stikadaptor eller en dansk strømforsyning.
Jeg har faktisk selv en engelsk DS, købt i Stansted. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Den "gamle" NDS lite er der ikke forskel på udover strømforsyningen som Naiera skriver (jeg har en fra USA). De nye DSi er regionslåst. Dvs spil skal købes i samme region som maskinen er købt (som DVD'er). En strømforsyning kan købes for kr. 20 fra DealExtreme inkl fragt! |
|
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
Tak for linket til strømforsyningen
![]() ![]() |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Takker
|
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Strømforsyningen har de først lige fået her for ca 1½ måned siden. Da jeg fik DS'ern af min søster gik jeg ud fra at det var en universal strømforsyning med (110V-240V), men det var kun til 110V. Så i første omgang havde de hos DX kun en 110V-240V model med US stik, den købte jeg + en adabtor. Andre ting jeg har købt til DS'ern :
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har købt en 'soft pouch' til min PSP
![]() Nu mangler jeg bare noget at have PSP-spillene i, men dem jeg synes var brugbare var ikke på lager i en eneste af farverne. Og når det ikke er på lager, kan det slet ikke bestilles... |
|
![]() |
|
![]() |
Mht DSTT så vil det ikke. Der findes en ny version af DSTT kortet som hedder DSTTi, men det virker så vist både en i NDS lite og den nye DSi
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Hej
Er der nogen af jer der kan bekræfte at dette er alt man skal have for at komme i gang med downloadede spil: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10402 kommer der told/moms på når man bestiller fra DealExtreme - de er rørende billige ellers.... vh Jørgen |
|
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
![]() |
|
![]() |
Under 80,- kommer der selvfølgelig ikke moms og dummebøde på, men over 80,- eksisterer risikoen selvfølgelig...
|
|
![]() |
|
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Tak Naiera
så det vil være klogest at holde sig under 80 kr. - når man køber hos DealExtreme... det gør at ideen med at køb DSTT og memorycard sammen kan blive dyr... |
|
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
![]() |
|
![]() |
Momorykort er lidt billigere på eBay - f.eks det her Men de $13,8 er vist lige et par øre under kr. 80,- |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |