|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mshdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-September-2008 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 13-April-2009 kl. 11:23 |
Hej
Mit TV har kun 1 HDMI indgang, men jeg vil gerne have sluttet både min xbox og yousee boks til det samtidigt (og gerne en tredje port til fremtidssikring). Jeg har prøvet og google lidt efter en løsning men har kun fundet bokse der har en hdmi indgang og flere udgange så man kan se samme signal på flere enheder. Jeg vil gerne have det omvendte, er der nogen der kender et produkt der kan det? Martin |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() |
http://www.av-
cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_splitter/high_end_1 3_hdmi_matr ix_switch_4_til_2_3255_da.html |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() |
Artikel nr. 84-716. Set her: http://www.biltema.dk/ Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
mshdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-September-2008 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
tak
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
HDMI switch med 4 indgange: Eller et udvalg: Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
bambi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2005 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Jeg har anskaffet mig denne her: Den har tre HDMI-indgange, er ikke særlig dyr, fylder ikke ret meget, kan fjernbetjenes og virker med både min PlayStation 3 og Samsung HD-boks (SMT-H3126). Og med en multifjernbetjening som Logitechs Harmony’er, foregår skiftet mellem de forskellige input helt uden at man skal huske at skifte indgang på boksen. PS: Det ser ud til at du kan købe den samme boks lidt billigere hos AV-Connection som JørgenT linker til. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |