recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung txt-tv hukommelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung txt-tv hukommelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
s_kirch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Januar-2009
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung txt-tv hukommelse
    Sendt: 19-April-2009 kl. 00:03

Hej

Jeg har netop anskaffet mig et Samsung LE40A656 (nordic), men har lidt probleme rmed txt-tv, der nogle gange springer eksempelvis +30 sider når jeg forsøge at skrifte til næste side. Det skal siges, at der er 1000 siders txt-tv hukommelse...

Kan mit problem evt løses via updatering af mig software på tv'et? Den tilgængelige software på samsung.dk er ikke beskrevet

På forhånd tak for svar :o)

Mvh

Søren

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2009 kl. 00:10

Det er ikke alle sider der er i brug fra s. 100 til s.899

Hvis du er på side 300 og trykker næste side, springer den så også 30 sider frem?

Til top
s_kirch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Januar-2009
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2009 kl. 22:41

Hej

Sen respons og beklager mit sprog i første mail - det må være gået stærkt...

Txt-tv'et springer ofte over sider med indhold. Hvis jeg eksempelvis læser nyhederne på TV2 - startende fra s110, så kan det finde på at springe fra side 128 til 195 selvom jeg blot trykker 'næste side'... Et familiemedlem har købt et tilsvarende Samsung tv i 6-serien og har oplevet samme problem.

Jeg kan se på Samsung's hjemmeside, at man kan hente software opdateringer, men der står ikke noget om de skulle have betydning for txt-tv - kan det mon alligevel være løsningen?

På forhånd tak for hjælpen :o)

Søren

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er ikke alle sider der er i brug fra s. 100 til s.899

Hvis du er på side 300 og trykker næste side, springer den så også 30 sider frem?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu