|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lpnielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() Sendt: 19-April-2009 kl. 23:01 |
Hej Jeg har en kammerat, der har en PS3 og en Onkyo 876. Han bøvler åbenbart med at få lyden sat ordentlig op. Han påstår, at lyden fra filmen er lige så dårlig som gammel pro logic. Jeg har selv samme setup så det forstår jeg naturligvis intet af. Det mere mystiske er så, at han siger lyden er fremragende på spil (FIFA 09). |
|
Mvh
LPN |
|
![]() |
|
wokmot ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
hej rec kammeraten er mig...ingen hjælp endnu???? jeg forstår det self ik hvorfor lyden ik er god på film lavet det der skulle ifølg den her http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=58607& PN=1 filmene der er prøvet er Ocean 13 og BC 10000, den er skruet op på halv så lyder det som en alm pro logic rev. (overdrevelsen frem for forståelsen) fifa 09, ja jeg har ik oplevet så god en lyd før ud af min anlæg woooow, lyden står på 1/4 og der er power på!!! |
|
![]() |
|
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
Lyder som om at Dynamic Range Reduction er slået til under BD/DVD indstillinger. |
|
An a day...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |