|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() Sendt: 21-April-2009 kl. 10:28 |
Jeg har Yousee kabel, og vil bruge DVB-C tuneren i SAmsung 7070. Har fundet 181 digitale kanaler . Har fuld pakke d.v.s. ca 40 kanaler men mange af disse får jeg "kodet signal" Har checket freveks, module rate net id og QAM64. Hvad mere kan jeg gøre ?
|
|
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Du skal sikre dig, at CA-modulet vender rigtigt og at det er trykket ind så kontakterne får fat og det dermed sidder fast. Dernæst skal du sikre dig, at programkortet vender rigtigt i CA-modulet.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() |
Tak. Har prøvet at vende det på alle 4 måder, som det sidder nu får jeg 181 digitale kanaler, og ud af de ca 40 jeg skal kunne se, virker kun de ca 10 ? Så jeg tror det vender rigtigt
|
|
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Og du er sikker på, at CA-modulet også vender rigtigt og sidder fast? Det kan kun trykkes fast, når det vender rigtigt. Der er formentlig en menu i fjernsynet, der bliver aktiv, når der sættes et CA-modul i. Fjernesynet vil finde alle tilgængelige digitale kanaler også uden CA-modul og programkort og et antal af disse kan også ses f.eks. DR1, DR2, og TV2. Så det at du finder alle kanalerne og kan se nogen betyder ikke nødvendigvis, at CA-modul og programkort er korrekt monteret. Og lige for at være helt sikker: Du har både CA-modul (kortlæser) og programkort?
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |