|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() Sendt: 21-April-2009 kl. 14:12 |
Der er efterhånden en del Blu-ray og dvdfilm, som udkommer med disse digital kopier. Er der nogen, som egentlig bruger disse? Jeg har i hvertfald ikke noget at bruge dem til Hvad med jer? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
Hvad mener du med "disse digitale kopier" Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Feks, australia bd og dvd, er der også en digital kopi med, som en extra disc. Denne disc kan du så lægge ind på din pc, helt lovligt. Så ville jeg bare høre om der er nogen, som i det hele taget bruger dem. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hej Flemming Jeg købte fornyligt australia på blu-ray og tænkte nøjagtig samme tanke...hvem bruger mon denne ekstra kopi skive....og er den i HD kvalitet eller blot en SD DVD ????? |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Jeg har ikke direkte brugt den, men jeg kan da godt se ideen. Det er jo de
færreste, der har blurayafspiller i soveværelset, laptoppen, sommerhuset, iPod'en osv, og på denne måde får man en lovlig SD-udgave med til samme pris. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo ikke en sd udgave, som sådan. Den skal jo lægges ind på en pc. Man kan ikke engang afspille den i en dvd. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Det er den rene film, med dk tekst. Men kun i sd kvali, for den fylder under 4gb. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Den er til brug på PCer og til bærbare media afspillere, ikke til DVD afspillere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det ved jeg. Er bare nysgerrig for at vide om, der er nogen som bruger dem. Eller er det bare er spild af disc´s.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Sidsel80 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Vi har en digital kopi af Max Payne, ingen anelse om hvad vi skal med den...
![]() - Sidsel |
|
Panasonic TX-P50G20, Onkyo TX-SR 706, Sony BDP-S373, BenQ W1000+
B&W: DM683, XTC, PV1*2, DS3 & DM685 Film: Blu-Ray (Col2), DVD (Col1) |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Jeg fik min første film i dag med en digital kopi i,The Day the Earth Stood Still,jeg vil gi den til min søn,så kan han få glæde af den
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Glæde, som frisbee? Eller lagt ind på en pc? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |