|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dino ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 03-August-2005 kl. 21:12 |
Hej Alle,
Jeg leder efter et billigt 4:3 fjensyn, faldt over denne JVC model. Er der nogen af Jer, der ved om modellen har text tv hukommelse ? |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
dino ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Tak for det Brian !
Jeg må lige have lidt mere hjælp - hvad er Top/Flop ![]() Mit behov er hurtig skift til næste side. Hvis jeg f.eks. ser side 301 og trykker "side frem" vil jeg have side 302 uden ventetid. Kan Top/Flof klare det ? dino |
|
![]() |
|
lars.andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Dino
Prøv at tjekke denne tråd i forum'et: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5539&K W=tekst%2Dtv |
|
![]() |
|
![]() |
Ups, den havde jeg ikke set. Tak for det
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |