recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp angående højtaller til surround
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp angående højtaller til surround

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nuaa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp angående højtaller til surround
    Sendt: 23-April-2009 kl. 16:04
Dav.

Jeg skal ud og have opgraderet til surround her engang i år, nu er mit problem så hvad jeg skal gøre. personlig har jeg enlig låst mig fast på en marantz(Skal bruges til Blu-ray, gaming(360 og PS3) og musik(Power metal)).

Problemmet er nu med højtaller. Fordi jeg har 2 stor skytronic(købt billigt for del år tilbage) samt nogen sony højtaller fra gamle home theather set(4x ss-ts46b + sub).

Vil det være muligt for mig at bruge de skytronic + de 5 sony ting til surround i start, bare ind til jeg kan få flere penge til nogen ordenlig højtaller.
Folk må selvfølig også komme med gode ideer til billig gode start højtaller.(Selvom vigtig er front delen er rigtig god til metal music.)

Redigeret af nuaa - 23-April-2009 kl. 16:04
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 16:28
Spørgsmålet er om du ikke vil få mere glæde af at finde et sæt højttalere med receiver i DBA til 5-7000 kr. og så får rigtig god surround
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
nuaa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2008
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 16:57
Altså kan ikke blive værre end jeg er vant til (blu-ray med højtaller fra mit 42pz85e), musik over lille skod forstærke.

Og personlig altid gerne vil have nogen gode højtaller og kan bare ikke lide ideen om brught electronic/højtaller.

Derfor lød det som en god. Også langsom udskift højtaller som pengene til det er der. (Måske efter sommerferie,  hvor jeg har et lån mindre at betale :D)
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu