|
Login problem med IE7 |
Besvar |
Forfatter | |
cwitt
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
Emne: Login problem med IE7 Sendt: 24-April-2009 kl. 08:23 |
Nu har jeg været aktivt medlem på recorder i mere end 3 år, og i al den tid har det samme login problem eksisteret uden at sitet har gjort noget ved problemet andet end at foreslå cookies slettet. Issues:
Facts:
Kære recorder.dk, vær nu venlig at løse dette en gang for alle! Der er jo mange andre end jeg, der har samme frustration, og hvorfor har andre sites ikke lignende problem? Det er synd, for Recorder.dk er et fantastisk forum for os gadget freaks
Redigeret af cwitt - 24-April-2009 kl. 16:08 |
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 24-April-2009 kl. 11:06 |
slettet... Redigeret af rhsin - 24-April-2009 kl. 11:07 |
|
Mvh
René |
|
cwitt
Sendt: 27-April-2009 kl. 19:22 |
...hmm det var ikke meget feedback fra sitet
|
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 27-April-2009 kl. 19:32 |
Jeg bruger også Win XP og IE 7, har aldrig oplever det du skriver, mit login er permanent, og forsvinder kun når jeg ind imellem rydder op i registerings databasen. Bruger ligeledes aldrig anden PC. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 27-April-2009 kl. 19:41 |
Jeg har kun benyttet IE 7 og 8 på recordere.dk og har aldrig haft de omtalte problemer. Prøv at geninstallerer din IE.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
cwitt
Sendt: 27-April-2009 kl. 20:20 |
Problemet med recorder.dk har været konsistent ove de sidste 3år, og igennem årene har mange andre end jeg da også ytret samme frustration. Jeg har i samme periode har 3 PC'ere hjemme og en på arbejde, først med IE6 og senere med IE7, og problemet har været der uanset PC og hvilken IE version. Jeg har derfor svært ve dat se, at problemet nu skulle være min IE installation på nuværende PC. Lignende problemer har jeg aldrig stødt på på nogen som helst andre sites.
|
|
Carsten Witt
|
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 27-April-2009 kl. 20:28 |
Kan godt følge din argumentation, men har endnu svære ved at tro, at det har noget at gøre med recordere.dk. Langt de fleste har ingen problemer. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Sendt: 27-April-2009 kl. 20:33 |
Jeg har også de problemer du nævner, lever med det og jeg er regelmæssigt på recordere fra to forskellige pcér med hhv. IE 7 og IE6...
|
|
Ole
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
Sendt: 28-April-2009 kl. 17:21 |
Hej. Jeg udtaler mig som bruger, og ikke som en del af recordere.dk-teamet, for jeg har ikke forstand på den del af sitet Men efter at have fulgt forummet i flere år må jeg give cwit ret - sitet har et problem.. Det er mit indtryk, at det kun er få brugere, der har problemet permanent. - Langt størstedelen af brugerne, der oplever problemet, kan løse det ved at slette cookies. Men det er rigtigt, at der tilsyneladende er nogle få brugere, hvor det ikke er løsningen.. Jeg ved ikke, om der arbejdes på problemet aktivt, men jeg tror, at der er blevet kigget på det.. - Og så bliver problemer af den slags altså først løst, når en af programmørerne får tid til at kigge på det. Den eneste løsning jeg kan give dig er nogle af de ting, andre har haft held med: For mange hjælper det at slette cookies (Det ved jeg godt, at du har prøvet - det var møntet på andre) Nogle kan ikke bruge firefox, men godt IE og for andre er det omvendt. Prøv at skifte, hvis du har mod på det.. Jeg har selv haft held til at blive logget på, ved at bruge en anden indgang: F.eks. via e-mail-notifikationer, via forsiden eller direkte til recordere.dk/forum Det eneste der er sikkert er, at det ikke opfører sig logisk - for de få, som har problemet..
...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |