|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() Sendt: 26-April-2009 kl. 12:09 |
Min ven har en philips 5.1 forstærker, men blæseren i den er begyndt at larme helt vildt, det er så slemt at han slet ikke bruger den mere. Så er der ikke en her inde som ved hvor man kan få fat i en ny, jeg kan kun finde 40mm til pcer. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Det burde ikke være noget problem med en sådan. Jeg går ud fra størrelsen skal være 40 mm. En 12V blæser kan godt køre på f.eks. 7V, et trick som ofte er brugt i pc sammenhæng. |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
det ville måske hjælpe hvis du skrev hvilken philips forstærker det var eller måske hvor stor blæseren skulle være
http://www.brinck.dk/ de har nogle papst blæsere (som gerne burde kunne "starte op" fra 7v Redigeret af bulk - 26-April-2009 kl. 12:23 |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Hans j: Det er bare dem jeg har set på nettet er med 3 ben ser det ud til, og mener at den her kun er med 2 ben. Bulk: Jeg kan ikke huske model på den, men sådan noget burde jo også være standard da jeg ikke tror der bliver lavet bestemte blæsere til hver enkelt model, og som jeg kan se i mit første indlæg og i overskriften så søger jeg en 40mm blæser, så jeg har da skrevet hvor stor den skal være. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Du skal bare bruge de to af benene, det sidste er til hastighedsstyring/omdrejningsmåling, så det er rød/sort ledningerne man bruger. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok tak, så må jeg prøve. troede bare ikke stikket kunne komme på når det var med 3.
|
|
![]() |
|
![]() |
I kan evt. bare tage stikket fra den gamle blæser, det monterer I så på den nye. Klip stikket af den gamle så der er noget ledning med. klip stikket af den nye. Lod ledningerne sammen og hvis I ikke har krympefleks, så skal der lige noget isolertape rundt om. Har I ikke mulighed for at lodde, så kan det samles med kronemuffer( ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for den grundige forklaring. Så kan det da ikke gå helt galt Så det bare igang med at få bestilt så han kan se film med 5.1 igen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |