|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 03-Maj-2009 kl. 21:51 |
I gamle dage købte man et Hauppauge WinTV-PVR-500 TV-
kort, hvis man skulle bruge et dual kort til analog TV. Umiddelbart ser det ud til at det kort ikke findes mere, så hvad køber man nu om dage? //Mads |
|
![]() |
|
baff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
En løsning kunne være to stk WinTV-PVR-150. Giver det
problemer i windows? eller er der andre ting, som jeg skal holde øje med? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg har et PVR 500 i original embalage. Send en PM med et bud hvis du ønsker at købe
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg har forøvrigt også 2 PVR 1300 (analog + digital) hvis det har interesse
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil naturligvis helst kun have et kort i maskinen,
da mit kabinet skal være så WAF som muligt. Er der nogen som har erfaring med et Compro Vista E900F PCIe ? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja men så er det PVR 500 kortet. Det har 2 analoge tunere. Som sagt skriv en PM hvis du er interesseret |
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvis dit setup skal være så WAF som muligt bør du følge Mcenterfreaks råd mht Digitalt. Analogt ser ulækkert ud, og din kone vil tænke: Ja kassen er flot...Men det er besværligt hvis jeg skal til at bruge noget nyt - specielt hvis jeg ikke får noget igen....Det er nemmere med almindeligt tv og det ser mindst ligesågodt ud specielt fordi kassen ikke er der , men så sandelig også på grund af besværlighederne og den billedekvalitet vi nu har..... Køb to FloppyDTVtunere put dem i et flot kabinet hvis du har lyst....Eller gem det væk og træk et HDMI kabel og et usb kabel til IR modtager... Alt andet er pengene ud af vinduet... Redigeret af Patriarken - 05-Maj-2009 kl. 19:30 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |