|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Clusterbomb ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 04-Maj-2009 kl. 08:39 |
Hej
Jeg har et spørgsmål til landskampen som sendes digital. Jeg har et Sony TV med indbygget DVB-C og you see kabel pakke. Jeg har købt et digital kort og ser tv i digital. Vil jeg kunne se landskampen som kun sendes digital og hvordan foregår det? Redigeret af Clusterbomb - 04-Maj-2009 kl. 08:40 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40586 |
![]() |
Det er endnu ikke oplyst hvordan den vil blive sendt, men man kunne vel tænke sig at det måske vil blive som PPV, og det er kun udbyderboxen der kan bruges til det, men det er som sagt endnu ikke oplyst hvordan. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Som jeg har forstået informationen der er givet, så bliver der ikke tale om PPV, men om en gratis distribution til de digitale kunder, hvor tanken er at benytte reklamen for digital distribution, og muligheden for at skaffe flere digitale kunder, som retfærdiggørelse af investeringen. Der vil blive oprettet en kanal specifikt til dette, og der vil blive informeret nærmere omkring denne kanal når den er oprettet. Så skal man køre en opdatering af kanalerne på sit tv eller modtager, og så vil kanalen dukke op i éns kanaloversigt. Der vil givetvis blive sendt et info-signal ud nogle dage i forvejen, så man kan kontrollere at der er hul igennem. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Hvorfor skulle YouSee udelukke deres digital kunder der benytter deres egen indbyggede tuner. |
|
![]() |
|
Clusterbomb ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej igen
Tak for svarene, hvis det er som du siger AV, s� er jeg home safe. Redigeret af Clusterbomb - 04-Maj-2009 kl. 09:46 |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() |
Fedt....så skal kanalerne skannes og sorteres efterfølgende
![]() |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
Kommer kampen ikke analog på en svensk kanal?
|
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Var det ikke en ide at samle alle trådene om Sverige - Danmark i en? Lige nu kører der nemlig 3: Stofa har rettighed til Danmark - Sverige
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |