|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
CCodam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 04-Maj-2009 kl. 15:49 |
Hej
Som i alle jo nok har læst efterhånden, så vil landskampen den 6 juni, kun blive tilgængeligt digitalt, hos fx YouSee. De skriver at de vil sætte en speciel kanal op til formålet den pågældende dag, mit spørgsmål er så, vil jeg kunne finde den? Jeg benytter mig af en FireDTV C, ViaAccess CA-modul og programkort fra YouSee... På forhånd tak :) |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Hvor læser du, at de vil sætte en speciel kanal op til formålet?
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
CCodam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
#1 Det er da i hvert fald sådan jeg læser det, du kan fx se på TDC's udmelding her:
http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=21149 "Man skal abonnere på digitalt tv for at kunne se kampen. Alle kunder hos Viasat eller med abonnement hos TDC TV/TDC Home Trio samt Telia TV er digitale kunder. De har alle mulighed for at se kampen. Hos YouSee og Stofa er det kun kunder med abonnement på digital tv, dvs. kunder der har en digital set top boks, som kan se kampen. De enkelte selskaber vil senere orientere om, hvilken kanalplads kampen vises på." Man kan jo heller ikke formode at de helt fjerner en anden kanal den dag, og derfor må det jo være en kanal der oprettes specielt til formålet... |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Jeg synes ikke, at man kan udlede hverken det ene eller det andet af deres udmelding.
|
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
|
![]() |
#3 De lukker jo ikke Kanal 4/5, TV3 eller en anden kanal ned for at skulle sende landskampen, disse kanaler sender jo deres egen programmer på dette tidspunkt...
Derfor står det jo klart at de opsætter en midlertidig kanal man kan tune sig ind på, spørgsmålet er så bare om jeg kan finde den ved en søgning på min FireDTV, eller om programkortet skal opdateres eller lignende for det er muligt? :( |
|
![]() |
|
![]() |
YouSee kunne jo f.eks. vælge at sende den på den digitale udgave af deres infokanal, hvis de skulle snuppe en eksisterende kanal uden reelt at genere nogen.
Du må nok bare vente på en nærmere udmelding. |
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
|
![]() |
Jamen så lad mig da ændre mit spørgsmål...
Kan jeg ved en simpel søgning på min FireDTV finde en ny kanal på YouSee? eller skal programkortet opdateres ved en original YouSee Boks? |
|
![]() |
|
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
Ro i Trussen - YouSee gør nok ligesom ved Boksekampe, ca. 2 dage før bliver programkanalen aktiv & man kan i ro søge den ind.
|
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1095 |
![]() |
Der skulle i løbet af weekenden bliver åbnet for kanal 28 hvor kampen vil blive vist
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Kanalen Bold ligger på 143000 for de som bruger HTPC, der er info om at der vises fodboldlandskampen.
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak Benu :)
Jeg har fundet kanalen Bold, men hvis jeg forsøger at se denne kanal, meddeler Mediaportal "No video/audio detected" Hvis jeg forstår dig rigtigt, så kan du godt se kanalen, og får her at vide at det er kanalen der vises landskamp på? |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
ja, der står - Her vises VM-kvalifikationskampen mellem Sverige og Danmark den 6. juni 2009 - Læs mere på fodboldkampen.dk
Men er er ingen lyd på endnu, det er muligvis derfor du få den besked. Jeg bruger pt. DVBViewer Redigeret af Benu - 17-Maj-2009 kl. 09:20 |
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |