|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Razz77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 06-Maj-2009 kl. 13:25 |
Er der nogen der kender denne her butik: http://www.tech-import.dk/konsole.html Synes godt nok det lyder billigt.... Hvis man vil købe en PS3 i i UK, er der nogen der har et forslag, nu hvor amazon ikke køre Bundle tilbud i øjeblikket?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
Det er sådan en af de der butikker man bare holder sig fra...
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Jeg ville holde mig langt væk! 2200kr for en PS3 inkl to controllere og to spil!! Det er jo billigere end ved diverse engelske netforhandlere..... Her et par andre tråde: http://groups.google.com/group/dk.forbruger/browse_thread/th read/e3419ed4ac0a351e |
|
![]() |
|
Razz77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Jeg tror også at jeg holder mig langt væk´... Hvis bare der var en der vil satse 2200 kr..... Nogen der kender nogen billige uk shops der sender til dk (udover amazon) Redigeret af Razz77 - 07-Maj-2009 kl. 10:28 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg tror der er tale om en skrivefejl i prisen.
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Prisen er sådan set underordnet - problemet er, at man ikke kan betale med Dankort / Kreditkort direkte til butikken, men kun via en betalingsformidler à la PayPal, og man kan derfor ikke være sikker på at kunne trække pengene tilbage i tilfælde af mangelfuld eller manglende levering...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
prøv at google den, og du får svar
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Der er en bruger på et andet forum som skriver at vedkommende har set tilbudet i et banner på eb.dk. Så det er nok ikke nogen skrivefejl, i så fald skulle de både have lavet fejlen på deres hjemmeside såvel som deres online banner/marketing. Det er nok bare eksemplet på en mand med en lidt for smart idé.. sørgeligt nok.. |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det som jeg umiddelbart hæftede mig ved var, at det egentlig kun er PS3éren som er mærkbar billig. De andre produkter har nogenlunde normal pris. At betale via Paypal, det er til gengæld en rigtig dårlig ide, synes jeg.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Har hørt at der er flere der har brugt: http://www.shopto.net/ Har indtryk af at det fungerer udmærket, men har ikke selv handlet der. Hører gerne fra dig mht. erfaringer, hvis du handler der, da jeg selv overvejer indkøb af "spillegrej" |
|
![]() |
|
![]() |
Fandt lige shopto på TP og de får ganske pæn omtale. |
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
Prøv at klikke på "køb" knappen ved et af produkterne.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |