|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() Sendt: 07-Maj-2009 kl. 22:45 |
Dustinhome sælger Logitech squeezebox Boom + Harmony 555 fjernbetjening for 1.756 kr.
et ret godt tilbud hvis man også lige står og mangler en programmerbar universal fjernbetjening. link. Har selv både Boom's (2 stk. de er fede.) og harmony remote (dog en model 795) den virker også rigtig godt, varmeste anbefalinger til begge produkter. Redigeret af Letten - 07-Maj-2009 kl. 22:45 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Tak for tippet - har længe været på kig efter min nummer 2 Boom. Den er nu bestilt. Vil formodentlig forsøge at male den hvid i øvrigt...
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Min Sunwave er begyndt at gøre knuder. Hvad skal du have for fjernbetjeningen? |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
joze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-December-2007 Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Uhh, tak for tippet!
Har ledt efter en brugt et stykke tid, men det kan jo næsten ikke betale sig til den pris. Som mange andre, så har jeg heller ikke lige noget at bruge fjernbetjeningen til. |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Jamen som jeg skrev til Søholm så kunne jeg godt være en aftager til den. Hvis vi kan blive enige om en fornuftig pris.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
joze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-December-2007 Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Den er så lige steget 27kr over det sidste døgn.....så der er tæt prisstyring.
|
|
![]() |
|
Deck@rd ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Men Elgiganten har nu en Boom til 1.499!
Er der nogen der kan fortælle mig om lydkvaliteten i den lille fætter? Jeg tænker på hvor meget dybde der kan komme ud af de to plastickasser... |
|
Jesper
Pioneer PDP-435PE Pioneer DVR-520H Panasonic TX-32LMD70F *NU MED PS3* |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Til køkken, soveværelse mm. er lydkvaliteten fuldt tilstrækkelig. Du bliver overrasket over hvor dyb bas den kan reproducere. Selvfølgelig ikke tordnende højt, men den _er_ der.
|
|
![]() |
|
Deck@rd ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Super - jeg skal lige et smut i Elgiganten på mandag, eller skal jeg betale lidt mere og snuppe den der uni-remote?
|
|
Jesper
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Ja, det kommer jo an på om du har behov for uni-remoten ;-) |
|
![]() |
|
![]() |
Behov og behov - nej, det har jeg jo nok ikke...
|
|
Jesper
|
![]() |
|
![]() |
Nu er den købt og den spiller som en drøm
![]() MEN-men-men:Min Boom er hele tiden hoppet ud af netværket, når jeg tænder den - er der nogen der kan rådive mig? Jeg har dog adgang til internetradio, men mine musikfiler på PC'en kan den altså ikke lige finde... Har det noget med opsætningen af mit SqueezeCenter på PC'en? Desuden er jeg lidt forundret over at menuen skifter sprog efter forgodtbefindende når jeg f.eks. leder efter en internetradio. Nogen forklaring? |
|
Jesper
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |