|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
franz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-August-2007 Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 08-Maj-2009 kl. 14:10 |
|
Så fik jeg en ny lejlighed, og så skal man selvfølgelig ha lavet nyt sorround setup :) Valget faldt denne gang på podspeakers som højtalere og En Onkyo reciever. Vi er først blevet færdige med gulvene og malingen nu, så der mangler lidt inden det hele skal op og hænge. Hardwaren er dog kommet, og det består af: Front: Minipods Blank sort Center: B&W FPM4 center Blank sort Bag: Micropods Blank sort Sub: Minibass Blank sort. Reciever: Onkyo 607 (er jeg meget spændt på) TV: Samsung LE40A8611 (den danske model med tuner i) Andet: PS3 - HP HDX16 (bærbar som bruges til htpc (har hdmi)) - Logitech Harmony one. Desuden er der QED aniversary XT med banan på vej fra england, til front og center, og QED micro til baghøjtalerne. Her er lidt billeder: Opdaterer tråden når jeg får sat det hele op :)
Redigeret af franz - 11-Maj-2009 kl. 16:13 |
||
![]() |
||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Det ser spændende ud, men hvad er det for nogle højtaler. Hvem laver dem?
|
||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Dejligt med en masse nyt grej man kan rode med og sætte op...
![]() Glæder mig til at se det samlede resultat! Hilsen Simon |
||
![]() |
||
franz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-August-2007 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Tænker du på dem der er på første billed? Hvis ja, så er det slanke sony stander højtalere i børstet alu :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det er dejligt når der kommer nogle nye 'gadgets' ind af døren. Bliver også dejligt at få det hele op på vægene. Desværre er wall brackets til micropods i restordre, og hifi-klubben siger der kan gå op til 2 måneder, før de hardem igen :( |
||
![]() |
||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() |
|
Redigeret af kimols - 11-Maj-2009 kl. 16:17 |
||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan ikke afvises :) |
||
![]() |
||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() |
|
![]() Redigeret af kimols - 11-Maj-2009 kl. 16:18 |
||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak :) Redigeret af franz - 11-Maj-2009 kl. 16:25 |
||
![]() |
||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Det var bare mig der var for hurtigt ude. Blev forvirret over dine sony'er, da der stod at du skulle have mini og micropods, men jeg kunne jo bare havde kigget på billedet med kasserne ordentlig før jeg spurgte ![]() Jeg glæder mig til at høre hvad du syns om dem... |
||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
Glæder mig til at se billeder, af dine pod højtalere, er selv ved at købe. og leder efter lidt inspiration til hvordan jeg skal placere mine.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hey. Har faktisk tænkt mig at hænge fronterne helt op ved loftet, og lad dem pege nedad mod sofaen. Når jeg får dem op, skal jeg nok melde tilbage om hvad jeg synes, og poste nogle billeder :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |