|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 09-Maj-2009 kl. 00:57 |
Hej alle sammen
Jeg har kikket en del på dette forum og faldt over popcorn hour jeg håber i kan hjælpe mig med at finde ud af om den er noget for mig jeg har en del dvd´er so ligger i iso som jeg har fundet ud af den kan afspille som en normal dvd. men hvordan ligger det med avi kan den klare alle filer i avi og mkv eller hvordan og hvor kan man købe den billigst henne ? og jeg har ikk rigtig haft held med at finde nogen tråde der dækkede det jeg gerne ville vide håber i kan hjælpe mig med at finde ud af om en popcorn hour passer til mine behov eller om der er noget andet der passer bedre glæder mig til at høre fra jer Hilsen Anders Johnson |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Ud fra de krav, du her opstiller, så er en Popcorn Hour en perfekt løsning.
Den afspiller fint både AVI og MKV og en ting som undertekster i srt-format virker perfekt. Man kan endda under afspilning flytte underteksterne i forhold til lyd og billede, hvis de ikke er synkroniseret helt perfekt. Den kan håndtere DVD'er både som ISO-filer og som en struktur i en VIDEO_TS mappe. Hvis du deler DVD-drevet på en af maskinerne på dit lokalnet, så Popcorn Hour kan se det, så kan du også afspille almindelige DVD'er. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Boksen afspiller det meste i fin stil - hvis den har problemer er det vist oftere pga. filen end manglende kompatibilitet fra boksen.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Der er ellers rigtigt mange popcorn hour tråde Her er en meget lang en hvor jeg startede med at anmelde den http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=30909& KW=popcorn+hour og her er en søgning på popcorn hour http://www.recordere.dk/forum/search.asp?KW=popcorn+hour& ; ;SM=1&SI=TC&FM=0&OB=1 Redigeret af spawn - 09-Maj-2009 kl. 11:32 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
Det kunne være noget for mig hvis den kan styres med B&O STB kontroller.
|
|
![]() |
|
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
okay det lyder jo alt sammen godt hehe men hvor kan den købes billigst henne ?? spawn: ja jeg har set din lange tråd og læst en del af den men blev ikk rigtig klog på om det var noget for mig
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=364695
Redigeret af bulk - 09-Maj-2009 kl. 14:15 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
1899,- hos hifi hammeren http://www.hifi-hammeren.dk/product_info.php?manufacturers_i d=100&products_id=4434 de har også denne Raidsonic (samme produkt i en anden kasse) som måske endda er lidt mere lækker - men dog ikke har DTS dekodning http://www.hifi-hammeren.dk/product_info.php?products_id=451 4//hi 1499,- |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kan jeg ikke forestille mig den kan. |
|
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Hej Nosanden, har du overvejet popcorn's kusine Raidsonic,
den er små 400 kr billigere end popcorn. 1499 hos hifi hammeren. den kan det samme og ser pænere ud. raidsonic Der er også Qnap NMP 1000 som kommer ud her i maj. den bliver nok dyrere, da Qnap jo normalt er dyrt mærke. men den får nok en meget hurtig netværksforbindelse. digital era qnap nmp 1000 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Ellers er der jo WD TV HD afspiller til under 700 kr. den kan afspille det hele ligesom popcorn, AVI, MKV mv. og den kan endda også afspille SUB/IDX undertekster, derudover har den en mege brugervenlig menusystem.
kan købes her Den kan ikke gå på nettet, uden man tilslutter et usb2netværk adapter hifi priser Redigeret af daskino - 10-Maj-2009 kl. 16:00 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
![]() |
WD kan ikke spille DVD format som NMT'erne kan - måske værd at vide når nu trådstarter specifict nævner afspilning af DVD
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |