|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() Sendt: 12-Maj-2009 kl. 12:13 |
Hej Recordere!
Jeg kan ikke få mig selv til at vælge i mellem disse to blue-ray afspillere! Med en DENON AVR-4308A som receiver, hælder jeg mest til 3800BD af æstetiske årsager, dog skulle Oppo'en efter sigende være ligeså god en afspiller og meget billigere! Valget ligger på disse to, da jeg skal bruge en afspiller til både CD, DVD og blue-ray, da jeg ikke vil have flere afspillere stående. Jeg har svært ved at vælge, så derfor vil jeg have jeres råd! ![]() |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
hvis du ikke kan vente med at købe, er det kun Denon 3800 som er i handlen, oppoen kommer først i Reg 2 , ja hvem ved . måske 3-4 måneder
men fra hvad jeg har læst over på avforums.com er oppo beder til DVD en denon, og har lige så god lyd,(Bitstream) men der skal nok lidt længere tid til at afgøre hva for en der virkelig er bedst. Redigeret af henrik-t - 12-Maj-2009 kl. 12:27 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Men den kæmpe pris forskel, de to har, samt en oppo load tider. Havde jeg ventet de måske 3-4 måneder. Prisen ved jeg så ikke om den holder, men skulle jo kun koste ca 5000 kr. Hvis en oppo så skulle være dårligere, som den nok ikke bliver ud fra de først oplysninger fra en US model. Så kan man jo købe en denon.
Redigeret af xcardman - 12-Maj-2009 kl. 12:43 |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
Tak for jeres input!
Ja, det er loadtiderne jeg også tænker meget på. Er der nogen som ejer eller ved, hvor hurtig (eller nok snarere langsom) Denon'en er? Men ja, jeg tror også i ren performance, at de ligger meget tæt på hinanden. Prisen tænker jeg dog ikke synderligt meget over, dog vil jeg ikke betale absurd meget for en afspiller som ikke er bedre... Jeg havde også overvejet Sony 5000ES, men efter det mindre gode reveiw det fik fra avforums, er jeg tilbage til Denon, også pga. jeg har en receiver af samme mærke :) |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
se denne tråd
kender ikke denons load tider, men de er nok ikke meget hurtigere end pioneer http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=60049& KW=oppo+ |
|
![]() |
|
![]() |
Oppo'en ser bestemt god ud! Hvad er loadtiderne på Pioneer?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har dem ikke lige på hånden, men skal vi sige sneglefart i forhold til oppo |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
Oppo'en er bedre til dvd og rigtigt meget hurtigere. Hvis du køber 3800BD'eren, så prøv den for alt i verden først, da den skulle være blandt de langsomste BD-afspillere på markedet. |
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Jeg har 3800BD og den er ikke hurtig til BD load, men jeg kan virkelig ikke se problemet i at skulle bruge 30-40 sek i starten af en film der skal køre i 1½-2 timer... Der skal jo alligevel altid dæmpes lys, hentes sodavand, m.v. Load tiden på CD og DVD er fuldt ud sammenlignelig med andre afspillere... |
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jamen her tager du helt fejl. En BD afspillers kvalitet måles efterhånden også på om den er 10-20 sekunder hurtigere eller langsommere, end en anden afspiller- Jeg er fuldstændig enig med dig. Der er mange andre kvaliteter der er meget vigtigere |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er meget glad for at høre den ikke er langsom på CD-området, for det var egentlig der, jeg havde størst betænkeligheder. På BD load er det ikke ligeså vigtigt. Har du andre lækre ting at sige om den? ![]() Mht. om Oppo'en er bedre er der vist delte meninger om, en på avsfroum har sammenlignet dem, og der ser det ud til at være ca. lige gode til DVD, dog med bedre lyd i Denon'en. Men der er sikkert andre som mener noget andet. Men sådan vil det jo altid være. Redigeret af Leviathan.jk - 12-Maj-2009 kl. 17:30 |
|
![]() |
|
![]() |
Vi er jo forskellige, jeg hader min panasonic bd50 fordi den er langsom, så hjælper det jo ikke noget og købe en anden som er lige så langsom. Godt jeg ikke bruger den til cd og dvd.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |