|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 16-Maj-2009 kl. 17:48 |
Hej med jer Venligst |
|
![]() |
|
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Har handlet et par gange hos dem uden problemer, en god service!
Du skal bare være opmærksom på parallel import ! |
|
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
|
![]() |
|
Ersgaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
Hej. De få relativ pæne ord med på vejen på trustpilot: http://www.trustpilot.dk/review/www.danskitlager.dk /Ersgaard |
|
/Ersgaard
|
|
![]() |
|
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
Jeg har hørt at de skulle være fine nok. To af mine venner har købt Samsung TV fra Dansk IT Lager, og de har ikke haft problemer med dem.
|
|
![]() |
|
BlaZZo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2007 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Jeg har lige købt TV ved dem, og de er RIGTIG flinke. Rigtig god kundeservice. Behaglige mennesker at snakke med. Så jeg har intet negativt at sige om dem.
|
|
![]() |
|
j333 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2004 Status: Offline Point: 277 |
![]() |
du kan rolig købe der har købt samsung lcd der 2 gange ingen problemmer og rigtig god service
jj |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Det gør Getmore også, og de er skide flinke, indtil de har modtaget dine penge. |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Det var også mere reklamationer jeg tænkte på...
Og hvordan med parallelimport. Jeg har kigget på Panasonic TV på siden og der står der dansk model - dansk garanti.... Men hvis de fører parallelimport er det et no-go for mig... Er det parallelimport? |
|
![]() |
|
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hvis der står dansk er det ikke, Men det kan være de har ændret deres koncept ang. parallel import. Købt en sony Hd-optager for nogle år siden som var parallel import, men det vidste jeg godt i forvejen, Parallel import er der intet i vejen med , man skal bare gør sig klar med nogle funktioner som måske ikke virker i DK og kan man leve med det er det fint ![]() |
|
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Købte en Pana recorder hos dem for 1½ år siden. Den havde en fejl i DVB-T tuneren fra starten, men de henviste mig til Panasonic Danmark hvor jeg fik oprettet et RMA sags nr. Siden er intet sket...... Så der vil jeg ikke købe mere. Og har heller ikke lyst til at købe mere af Panasonic |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Varen skal også ofte sendes til et andet land for reparation hvilket kan tage
noget tid, og så er det ikke sikkert at digital tuneren virker her i DK. Det mest sikre er jo at købe i en butik. Det er dyre ja, men også mere sikkerhed med service |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ah, nu var det altså en dansk recorder, da den har den rigtige tuner. Så ingen parallel import her. Så måske er det Panasonic Danmark's ansvar, hvad ved jeg. Problemet er bare at der ikke er sket en hujende fis
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |