|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() Sendt: 17-Maj-2009 kl. 11:58 |
|
Overvejer kraftigt at bestille et LG 32LG4000 Kan få det til 4000 leveret. Vil det være et godt køb til køkkenet? Egentlig behøver jeg ikke dvd afspilleren, da jeg kobler det til switchen i stuen og dermed har adgang til blu-ray afspilleren, Zaptor mv. Omvendt giver det da frihed til at se en film, mens der ses tv i stuen Den røde farve passer perfekt ind i køkkenet, så det er et plus for mig Men lad mig høre om skærmen er helt hen i vejret....eller et godt køb til prisen? |
||
+ 70 positive handler!
|
||
![]() |
||
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
|
Hmm slet ingen ide? Nogen der ved om panelet er genbrug fra andre modeller? Så kan jeg måske finde noget på disse.... |
||
+ 70 positive handler!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Uden at vide det 100% har jeg læst at LG benytter Philips paneler. Om det er godt eller skidt er jo så en anden sag, men TVet ser nice ud |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Mon ikke de bruger deres egne LG paneler. Philips er vist stortset ude af LG.Philips samarbejdet. Deres paneler har aldrig været specielt gode. Check evt på flatpanels.dk derinde har de vist en søgefunktion, så man kan se hvilke panel der sidder i tv'et. |
||
![]() |
||
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
|
Jeg ville gå efter LG32PG6000 Plasmaskærm som lige nu er på vej ud af markedet - Fed serie, godt design og eminent skærm Den fåes også pt for Kr. 4.000 |
||
truehorses
LG50PS7000 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det er lige noget for os tøser |
||
+ 70 positive handler!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Der var desværre ikke noget på den model
Har jeg også haft kigget på, men det tiltaler mig gevaldigt, at jeg kan få den anden skærm ca. 100 meter fra hvor jeg bor. Så skærmen i aktion i dag - dog med de sædvanlige ringe indstillinger, ligesom signalet var analogt. Tror jeg bestiller og ser hvordan det tager sig ud. Så kan jeg jo altid bruge min 14 dages returret (bestilles nemlig over nettet Takker for jeres input |
||
+ 70 positive handler!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |