|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 23-Maj-2009 kl. 14:05 |
Desværre er der igen udfald på netforbindelsen med dette program - som nok er det eneste rent aktuelt:
http://applian.com/sound-recorder/freecorder.php På samme side er der et til bl.a. MP3 - men det er jeg ikke så glad for. - Skal bruge det til radiooptagelse. Bruger Vista. - Gratis programmer er der heller ikke så mange af mere. Redigeret af T-teknik - 23-Maj-2009 kl. 14:12 |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Slet ingen der kender det program?
Eller har bud på et som evt. er bedre? |
|
![]() |
|
juan08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Hej T
Jeg bruger Firefox okg der er en add-on som hedder Downloadhelper ..... Er ikke sikker på om det er hvad du spørger om men men hvis jeg er gal i byen ..........Pyt ![]() MVH JAN |
|
![]() |
|
finnogangela ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2004 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Bruger selv Waverepair, hvis optagedel er freeware (klik på "use in evaluation mode"). Wav filen normaliserer og klipper jeg om nødvendigt med Nero Waveeditor.
En del anbefaler Audacity, men har ikke selv prøvet det. Redigeret af finnogangela - 23-Maj-2009 kl. 23:03 |
|
![]() |
|
![]() |
For at præcisere det lidt, så kan jeg somme tider gå ind under Funktioner og fjerne fluebenet ved det nævnte program og efter en tid tilføje det igen, så virker det. - Andre gange skal en genstart af computeren til for at det virker. - Det er det, der er mærkeligt.
Ved ekstern optagelse bruger jeg selv Audacity. Jeg har haft prøvet nogle gratis programmer, som skulle kunne optage både fra nettet, men også ved ekstern tilkobling via pc´en - men det går tilsyneladende uden om mit lydkort. |
|
![]() |
|
![]() |
Måske der er programmer, som i mit tilfælde med det ovenfor nævnte gratis program, der er kodet eller på anden måde i perioder blokerer sammen med hvad der er på en pc. - Så er det da godt ikke at kaste sig over de dyre programmer, hvis uheldet er ude.
|
|
![]() |
|
![]() |
De programmer som er beregnet til allround audiooptagelse både fra internet og fra ekstern tilkobling via pc´en er måske nok ikke så anvendelig alligevel?
Samtidig er det underligt at mit program - se mit link - blokeres periodisk. ![]() Redigeret af T-teknik - 25-Maj-2009 kl. 09:59 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
De radio optagelser, hvor kommer de fra. Nettet eller direkte fra indgangen på din computer?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er radio fra nettet der skaber problemer - jeg anvender også en DAB modtager via pc, der er der ingen problemer - det bruger jeg via Audacity. - Men da udbuddet er større via nettet, vil jeg helst bruge det. Redigeret af T-teknik - 25-Maj-2009 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Ok, det har jeg desværre ingen erfaring med.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok - tak for din interesse. Måske er det bare sådan, at der findes software som ikke er nok gennemprøvet før det tilbydes på nettet ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Måske er der andre som har været ligeså uheldig med det ovenfor nævnte program via mit link?
Redigeret af T-teknik - 25-Maj-2009 kl. 15:17 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |