|
Nyt forum |
Besvar |
Forfatter | |
Steen Jakobsen
Ny bruger Oprettet: 21-Marts-2005 Status: Offline Point: 5 |
Emne: Nyt forum Sendt: 14-August-2005 kl. 20:32 |
Hej med alle jer recorderexperter. Tak for et super forum hvor jeg med hjælp fra både den faste stab og mange dygtige brugere har fundet hvad jeg tror er den rigtige recorder for mig lige nu, nemlig Sony 710 som jeg nu venter med længsel på. Jeg tænkte på om ikke der var basis for at oprette et nyt forum for videokameraer, det er nemlig mit, eller rettere min kones næste købsprojekt. Mange hilsener Steen og kone.
|
|
Steen
|
|
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 14-August-2005 kl. 20:36 |
En rigtig god idé.
|
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 14-August-2005 kl. 22:23 |
Hej Alle Behovet er vist ikke til eget forum - endnu. Så brug dette: Hjemmebiografen /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Steen Jakobsen
Ny bruger Oprettet: 21-Marts-2005 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 15-August-2005 kl. 16:28 |
Undskyld. Jeg havde ikke set at videokameraer var includeret i et andet forum. Jeg kan godt se at der ikke ser ud til at være det helt store behov.
Steen. |
|
Steen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |