|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 24-Maj-2009 kl. 10:52 |
Nu har jeg prøvet at få det L... til at funke uden held. Har reinstalleret RC1 x64 3 gange nu. Kan ikke forstå flere siger at der bare skulle virke out of the box. Uden noget codec instalelleret siger den not supportet, med ffdshow genstarter dvdén hele tiden. Kører kun de første sek. i ring hele tiden. Jeg bliver vanvittig.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har du prøvet x32?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Nej det har jeg ikke, da jeg kører med 4gb ram. Men går da og overvejer om jeg skulle prøve Vista 32bit. Gider ikke rode med Win 7 mere. Men om det er x64/x86 eller vista/win7 problemer ved jeg ikke. HAr før kørt fint med Vista 32bit på en media-pc, men efter jeg har "slået" min spille-pc og media-pc sammen, så ville jeg prøvet win 7 x64. Det virker fint til spil, men mediecenter-delen driller sku lidt. Mon det er bedre at prøve win7 x86 end vista x86? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg ville da klart prøve en Win7 i 32 bit før jeg "gav op" og gik tilbage til Vista
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Kunne jo være nogle kørte med x64 og kendte til problemet og havde en løsning? Er win7 mediecenter ikke også mere låst i forhold til vista mht codecs etc.? Jeg ved i hvertfald at Vista 32bit spiller mht mit behov for mediecenter, men jeg ville jo gerne have udbyttet af de 4gb ram, så måske vista x64 bit. Er dog noget nervøs for x64 bit til mediacentre. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad så med en dual boot, 64 hvis du vil game (gætter på det er derfor du vil 64 bit, ellers er det irrelevant). Du får intet udbytte af de 4 gb i forb. med Mediacenter, så derfor kan du lige så godt køre 32 bit.
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det gider jeg ikke... Men igen der må jo være en løsning ellers hopper jeg tilbage på Vista, og venter på der kommer én |
|
![]() |
|
![]() |
Ja men så gør du jo bare det
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Men hører meget gerne fra andre der måtte kører win 7 RC x64 og afspiller VOB-filer i mediecenter om hvordan de har fået det til at virke
|
|
![]() |
|
![]() |
er her ingen som kører med win 7 RC x64, som har VOB-filer?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvilken struktur har du på dine vob filer? Ligger de i Video_TS folder, bruger du MyMovies, hvad præcist er det du laver....Der kommer ingen og gætter.. Hvorfor kan de ikke ligges som ISO og automountes osv osv...
Redigeret af Patriarken - 25-Maj-2009 kl. 14:22 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Nej ok.. Bruger My Movies. De ligger i Video_TS folder ja Gider ikke convertere alle mine DVDére om til ISO Redigeret af mbm1 - 25-Maj-2009 kl. 14:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |