|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Høegh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 29-Maj-2009 kl. 01:21 |
Hejsa,
Se venligst denne tråd fra 2006: http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16468& PN=1&TPN=1 Hvad denne fyr oplevede dengang, har jeg oplevet her til aften. Jeg har modtaget et Panasonic TH-50PZ80 leveret med samme fragtfirma. TV'et stod alene, for sig selv i den ene siden af den lille varevogn, det var oprejst men ikke fastgjort til noget; hverken selve vognen eller en palle. Han havde heller ikke en "rullevogn" med, så vi måtte sammen bære det i lodret position til min hoveddør. Kassen var fuldstændigt intakt, men da jeg nænsomt åbnede den og kiggede ned, kunne jeg se følgende: a) den sorte front bulede ud, b) panelet/skærmen var totalt flækket inden i og c) noget af den beskyttende folie der har ligget omkring TV'et, havde klemt sig fast imellem den sorte plasticfront og selve glaspanelet (!!). Tro mig, det var et sørgeligt syn! Jeg vil bare anbefale Jer at sikre jer at jeres plasmafjernsyn fragtes ordentligt, for når vi kommer op i denne diameter, skal der ikke meget mere til end at kassen vælter under fragten - og det kan den jo gøre mange gange, når den overgår fra lastvogn til tog til central og så videre. Det er ikke nok at det står op når fragtmanden kommer; det skal simpelthen transporteres hele vejen på en palle. Nu håber jeg bare at forhandleren lever op til mine positive forventninger og håndterer denne sag eksemplarisk imorgen. Venligst, Høegh Redigeret af Høegh - 29-Maj-2009 kl. 01:24 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Det er jo totalt uansvarligt ikke at fastgøre det på nogen måde.
Det har sikkert været væltet, og så har fragtmanden rejst det op inden du kom og hentede det. Svinsk, men har selv set det - derfor er det uhyre vigtigt at sikre sig, at det er et fragtfirma som har styr på sagerne. Foresten - husk at tage billeder til din klagesag! Redigeret af Anima - 29-Maj-2009 kl. 11:35 |
|
![]() |
|
Høegh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Det er også mit umiddelbare bud på hvad der er foregået. Jeg kan ikke engang vide om det er væltet op til flere gange inden den sidste transport fra centralen til min bopæl. Jeg har taget billeder og sendt dem til forhandler såvel som fragtfirma. Det undrer mig bare meget, at de kan finde på at sende produktet sådan, når der står så omhyggeligt på kassen, at det skal behandles med "extreme care". |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Det var da godt nok trist. Må da håbe erkender den fejl som er sket, og levere et nyt til dig
![]() Ellers bliver det den lange vej med forbruger rådet. Kan også tænkes at skaden allerede var sket INDEN det blev sendt afsted med fragtmand, nu når kassen har virket intakt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |