|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() Sendt: 30-Maj-2009 kl. 09:45 |
Har siddet og studeret det nye tv fra zepto http://www.zepto.dk/Shop/LCDTVDetails.aspx?lcdtvid=1447 Har lige et spørgsål mht optage funktionen. Ser at mange brokker sig over manglende optagefunktion af MPEG4, men hvad har det er betydning. Ved godt at det lyder simpelt for mange, men for en newbie som mig, så kan det godt være svært at gennemskue. Kan man ikke optage alt hvad man ser på tv´et, ligesom hvis man havde en extern dvd optager tilsluttet? overvejer at invistere i en dvd optager, da kæresten ikke kan finde ud af at bruge mit mediacenter. Ligeledes er mit fladskærm temmelig uddateret. Ved dog godt at dette ikke er fuld HD, men mit signal kommer alligevel ikke der op ad lige forløbig, så det er ikke noget jeg går så meget op i. Så muligheden ville være at få et nyt tv, og samtidig kommer ud over problemet med HD optageren
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Den kan slet vise mpeg4 det betyder at du ikke kan se boxer-tv, og at fra 2012, er det forældet, såfremt du ønsker at bruge det på DVB-T. Redigeret af stigc - 31-Maj-2009 kl. 15:03 |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Såfremt man slutter en MPEG4 dekoder foran, så der der vel intet problem, eller hvis man har en boks fra boxer tv eller hvad? Laver boksen/dekoderen ikke signalet om inden det ryger ind i tv´et? |
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Jo, du kan godt sætte en boks foran, men så er ide'en med en Redigeret af stigc - 31-Maj-2009 kl. 17:41 |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |