|
Friedels stuealter (Opdateret 2014) |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Forfatter | ||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2009 kl. 11:33 |
|
Tænkte det var tid til at min nuværende setup skulle vises frem. Drømmer om 2 ting lige nu, surround højtalere og et nyt tv. Surround, skal der noget overtalelse til, kæresten er ikke just begejstret :) TV, vil jeg gerne skifte da jeg er lidt træt af larmen fra mit nuværende, og så prøvede jeg 3d hos en ven og var ganske overrasket. Udstyrsliste: TV: Samsung ps50b855 Receiver: Pioneer VSX-2021k Bluray/Spil: Playstation 3 slim 320gb Medieafspiller: Apple TV3 og WD TV Live Gen. 3 tilsat 1tb ekstern hhd. Front: B&W dm683 Center: B&W HTM61 sort Sub: XTZ 8.16 Kabler: Front: Xindak SC-01B Bi-wire Center: Audioquest Rocket 33 Bi-wire Sub: 3m QED Optisk: Noname HDMI: Supra, ClickTronic og noname Andet udstyr: Apple Macbook Pro Medio 2010 Apple iPhone 4s 16gb Billeder: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Billeder af de gamle setup ![]() Redigeret af friedel - 31-Januar-2014 kl. 18:29 |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvordan fungerer det med placeringen af subben?
Ser godt ud Friedel! |
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
heeh, jamen indtil videre (har ikke fået prøvet den så meget) går det godt, men i løbet af sommeren bliver der lavet lidt om og så kommer subben nok til at stå ved fronterne:D men det kan snildt mærkes at den står der når man bare sidder i sofaen:D
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
For pokker det ser godt ud, og tænk dig, at nu får noget mere plads, så har du udstyret til en skøn detaljeret og åben lyd - superb
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
Tak for rosen hother:D
har lige fået tegnet nogle skitser her er det som det ca ser ud nu: ![]() Og her som jeg godt vil have det til at se ud: ![]() |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
Det ser sgu godt ud
![]() |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
|
Hej,det ser jo perfekt ud
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja den plan for ommøblering tror jeg giver dig meget større udbytte af hjemmebiografen. Det andet står lidt for klemt synes jeg. Men et rigtigt fedt setup du har
![]() |
||
![]() |
||
|
uden at ane den? men tak for rådet vil jeg prøve lidt senere? skal jeg så bare gå ind i setup og sætte den på et antal db og så bare stille mig nogle forskellige steder? ang harmonyen så går jeg ud fra med retningsbestem mener du om man skal holde den ud fra de enheder man vil bruge og ja det skal men hvilket er pisse irrereterende. som du kan se står min forstærker jo ude i siden og der er det værst. der skal jeg holde den lidt ud og så mod forstærkeren. dette er noget jeg vil undgå og derfor køber jeg en RF extender. Ellers er den rigtig lækker og det er fedt at når man skal se film så det lige ét tryk og så er vi igang.
nøjagtig samme tanke jeg havde:D også fordi i realiteten er det et rum til mig og min bror, så har vi så vores værelser ved siden af. Men da jeg bruger dette værelset meget mere end min bror så efter at have snakket med mine forældre synes de det lød som en ok idé for så lavede de bare et gæsteværelse i mit værelse. Tror også det liver rart at når man skal rode med kabler bare at kunne gå om bag ved ![]() Redigeret af friedel - 01-Juni-2009 kl. 13:29 |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
|
Alt i alt en rigtig fed hjemmebio
![]() ![]() |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
|
|
||
![]() |
||
|
DC er altid godt lige at se haha:D men tak for rosen kunne bare godt være fedt med lidt ekstra penge har set på dba en optoma hd65 inkl 76" lærred, ophæng, 10m hdmi kabel og vga kabel til 3700kr Redigeret af friedel - 01-Juni-2009 kl. 15:12 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |