|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flbs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() Sendt: 04-Juni-2009 kl. 18:14 |
Hej, Er der nogen der har nyt om den kommen opdattering til LX-71. Den skulle være kommet medio Maj? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Opdateringen er mig bekendt udsat til et tidspunkt i juni. Jeg har i øvrigt sendt en mail i dag til Pioneer´s produktchef og spurgt om en forventet dato for opdateringen. Men produktchefen holder ferie. Men mon ikke han vender tilbage med et svar. Og jeg vil så bringe svaret i den anden tråd der omhandler opdateringer til BDP-LX71 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
gunnergeil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Kan se firmware updaten er klar i usa nu. De er altid foran der ovre.'
http://www.avforums.com/forums/blu-ray-players/1011418-pione er-bdp-51fd-lx71-lx08-dts-hd-master-audio-firmware.html  ; |
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Prøver med et link der virker. Den ser lovende ud syntes jeg. |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Det lader til man kan bruge den amerikanske på europæiske modeller
![]() Om man får problemer med regionerne på dvd-siden står der ikke noget om. |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
så er den her den ligger på nedenstående link, jeg har taget den ind på min BDP-51FD uden problemer http://www.pioneerfaq.info/bdplx71.php?player=BDP-LX71&f raga
Redigeret af jugglerq - 05-Juni-2009 kl. 12:50 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |