|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
drkoch ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 05-Juni-2009 kl. 17:51 |
Hej Alle
Indtil fornylig har mit Sony 32KDL-D3000 fungerer upåklageligt med CA-modul og selector kort i. Men her de seneste 2-3 uger er den begyndt hver ca. 30 minut at komme med en "fejlmelding" i den blå boks (sort baggrund) om at den ikke kan vise programmet. Efter ca. 3-5 sek. kommer billedet igen. Sådan fortsætte det ufortrødent. Nogen der har oplevet samme? Der er ingen problemer med de ukodede kanaler såsom DR/TV2... Det er kun dem fra "kortet"... Det har ikke hjulpet at trækket CA-modul og/eller kortet ud og sætte det i igen.... Håber meget nogen kan hjælpe... Mvh Lars Redigeret af drkoch - 05-Juni-2009 kl. 17:51 |
|
![]() |
|
drkoch ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Viaaccess CA- promt: Sådan mener jeg der står. Så trykke man exit, eller venter 5 sekunder, så fungerer det igen ca. 30 min... |
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
Jeg havde samme problem med mit 40w3000, jeg har købt nyt CA modul og siden har der ingen problemer været... jeg har købt dette CA modul: |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
![]() |
Synes umiddelbart bare det lyder underligt, når det nu har fungeret upåklageligt indtil nu...? |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Hej Lars, Jeg har faktisk oplevet det samme med min 46D3000. Den er også begyndt at opføre sig som du beskriver indenfor den seneste tid. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en løsning på problemet ![]() Peter |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har 2 kammerater der også har samme problem på samme TV... så enten er det Sony's TV der er noget rod med efter opdateringen dengang der var problemer med at finde TV2 på yousee.... eller også har yousee ændret noget?
Andre med problemer... ? |
|
![]() |
|
![]() |
Ingen der har fundet en løsning? Hvad nu hvis det IKKE hjælper med et nyt CA kort, så er det jo lidt træls....
Håber virkelig nogen ved hvad der skal til? |
|
![]() |
|
rs-6200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: åbenrå Status: Offline Point: 158 |
![]() |
hej jeg har samme problem på begge mine tv med hver sit modul og kort og de er ikke gamle det ene er rødt og det andet er sort det startede også for ca 3 uger siden med you see fik at vide de roede med de digitale net nu hvor det skulle køre uden kort at det skulle virke efter den 15 / 9 så må man ko håbe
|
|
tv sony KDL 52Z4500
tv sony KDL 40Z4500 harman kardon avr 355 harman kardon blu-ray BDP-10 ht keff 5005 7/1 |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
Har også 46d3000 og har ikke observeret problemet men ser så også kun de gratis kanaler, men det er vel et overstået kapitel når kanalerne (man abonnerer på) ikke længere er kodet fra d. 15/09/2009.... Men mystisk det lige er opstået.... Redigeret af kennethbrdk - 03-September-2009 kl. 12:19 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvor har du/I læst det med at de vil sende via DVB-t fra 15/9? Så kan vi "afmelde" vores selector kort, og ikke bøvle mere :-) eller hvad? Mvh Lars |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Det kan du se her. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=3089&zoneid=5 Redigeret af flemming larsen - 03-September-2009 kl. 12:41 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg selv læst det andetsted. Det håber jeg løser vores problem :-)
Ser ud til at man for at skulle se HD-kanaler stadig skal have kort i, hvilket jo efterlader os med det fortsatte problem. Det kan selvfølgelig være at det lykkedes at få "nettet" stabilt :) Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |