|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() Sendt: 08-Juni-2009 kl. 21:22 |
|||
Hej, er der nogle som har hørt nådt om The Pacific Link til wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pacific_(miniseries) Redigeret af McNiklas - 08-Juni-2009 kl. 21:26 |
||||
![]() |
||||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|||
Her er et link til en fan-side, hvor Tom Hanks selv betegner serien som en uafhængig efterfølger, men læs selv nærmere.
http://www.pacificfans.com/ Og har du ikke læst det, stod Tom Hanks også bag "Band of Brothers", og den har jeg på hylden - hammergod serie. ![]() Bliver denne nye serie lige så god, skal jeg da have fat i den! Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 08-Juni-2009 kl. 21:34 |
||||
![]() |
||||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|||
Det lyder jo til at bleve en god miniserie. Og jeg kan se på IMDB at der står 4 lande hvor den kommer, og danmark er et af dem
![]() |
||||
![]() |
||||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|||
Det lyder godt, så kommer den nok på DR2. DR2 var i hvert fald først til at vise "Band of Brothers". Lad os se
![]() |
||||
![]() |
||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|||
The Pacific har intet med BOB at gøre udover at eksempelvis Hanks og Spielberg er producers på begge serier og at HBO står for produktionen, hverken handlingen fra BOB eller nogen af skuespillerne er med i The Pacific. Når det er sagt, så er det klart at med det hold som står bag, sammen med et kæmpe budget (ligesom BOB havde), så er der kæmpe forventninger til The Pacific. Redigeret af mufcdk1974 - 08-Juni-2009 kl. 21:48 |
||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
BOB er vel fra den tysk side og The Pacific er vel den japanske ikk? Og det er jo 2. verdenskrig alt sammen og det er jo de samme mensker som laver den. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja det er rigtigt, hvad jeg måske skulle have nævnt. Det stod på en af siderne, at man i den nye serie følger de amerikanske marinesoldater.
Tom Hanks udtaler, at der bliver skrappe scener, fordi det var sådan, det var dengang - så de kommer måske til at gå længere, end det er set før. Saving Private Ryan var ellers skrap nok, synes jeg |
||||
![]() |
||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|||
Nej, i BOB følger du et Amerikansk kompany fra D-dag til krigens sidste dage. The Pacific skulle også følge et Amerikansk kompany (ircc) men denne gang i krigen mod Japan. Edit: Har vist misforstået dig. Ja BOB foregik i Europa, mens The Pacific vil foregå i Asien (måske også Australien). Redigeret af mufcdk1974 - 08-Juni-2009 kl. 21:53 |
||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ok tak - Jeg har alrig set BOB, kun lidt af sidste afsnit og hold da op for var den fed det kunne godt være man skulle købe den på Blu-ray Redigeret af McNiklas - 08-Juni-2009 kl. 22:01 |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Det er action for real. Fantastisk skuespil og livagtige kampscener. Og lyden er helt i top, mens billedkvaliteten skifter lidt - sikkert for at give serien autensitet. |
||||
![]() |
||||
navetrold ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|||
jaja men baserer den på en Ambrose roman ligesom BOB?
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |