|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() Sendt: 14-Juni-2009 kl. 15:24 |
Hey.
Jeg har pt. et 50" LG PQ6000 og en ps3. Men jeg mangler noget OK lyd. Jeg vil egentlig helst have noget 2.1 og har kigget på Scandynas the ball 2.1 som har indbygget forstærker, og så købe 2 stk. micropods til. Men kan man få andet til samme pris i fedt design og som spiller OK? Det ku være fedt hvis jeg ku undvære en decideret forstærker, som man jo stadig skal have hvis jeg vælger noget BOSE. det kommer simpelthen til at fylde for meget, nu jeg har PS3'eren og min samsung boks. Det skal se simpelt/godt ud og lyde OK. Jeg har overvejet at hoppe på samsung's HT 120 til 5000 men det fylder lidt meget. Og hvor godt spiller det egentlig? Det er vel stadig plastik lyd.. |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Om det e.v.t. kunne være noget, så kan du prøve at se på Logitech Z5500, det er ganske fint til prisen, ikke så mange tilslutninger, men nok til det du har at tilslutte. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Jeg har godt kigget på det, det ligner bare lort for at sige det mildt..
![]() |
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Ville nok gå en anden vej, købe brugt eller fra udlandet, en ægte surrund
forærker til omkring (som kan køre 7.1) 3000,- kr. og et sæt gode højtaler til omkring til omkring 3000,- kr. måske også som brugt eller fra udlandet (hvis du ville havde max for penge), og så når der komme flere penge ind på din konto, så en sub. bas (her skal du nok ikke spare for meget) og bag/side højtaler (her kan der spare lidt) ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det skal slet ikke være så vildt
![]() Måske jeg bare skal holde mig til de pods. |
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Du må kunne finde nogle rigtig højtaler end disse Pods, som også lyder
god og se pæne ud (ikke fylde fysisk meget), det må værre mulig ![]() Du ønsker jo kvalitetslyd, så du skal gå en anden vej for at få det. Du ønske jo i først omgang 2.1 og 2.1 er lige med to front højtaler og en sub. bas, og da du ønsker nogle højtaler ikke fylde fysisk meget. er du nød til at bruge en sub. bas, ellers får du ikke meget bas ud af disse højtaler. Og en surrund forærker til 3000,- kr. er skam ikke dyrt, og nok det minste du kan bruge hvis du ønsker kvalitetslyd, alt andet ville værre spild af penge. En mulighed kunne værre en brugt DENON AVR 2807 til 3000,- kr. Som kun kan modage LPCM, men det er netop det du skal bruge, da din PS3 kan sende LPCM ud. http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=119274 Start højtaler kunne værre disse: USHER S-520 STANDERHøJTTALER et sæt først og så en sæt sener til bag kanaler. http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=120346 http://www.ktradio.dk/dat/detail.asp?id=1413 http://www.usherspeakers.co.uk/ Så skal jeg love dig at du får kvalitetslyd for pengen, og du komme i en helt anden lyd klasse, end du i føste omgang havde tænk dig ![]() Redigeret af Startrek - 14-Juni-2009 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
http://www.earthquakedanmark.dk/produkter/hoejttalere/sn-51. aspx Designet er nogenlunde, men det er den bedste lyd i den prisklasse.
|
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kan ikke bruges, da man skal havde en Blu-ray afspiller med analog 5.1 udgang og det har en PS3 ikke, for at få glæde af den ny HD surround formater (som PS3 jo decoder) skal man havde en løsning med HDMI der kan modtage LPCM sinalet fra PS3´s HDMI udgang. |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
det fåes ikke i det prislag hvis kvaliteten skal være bare en smule over "godt er det sq ikke" hertil kommer at glæden ved hd lyd er ret begrænset i de lidt lavere prislag da både for og effektforstærker er så ringe, grovkornet og uden headroom at man lige så godt kan høre tingene i dolby stereo. Redigeret af kim olsen - 14-Juni-2009 kl. 21:30 |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er fuldstændig ligeglad med HD lyd. Derudover er jeg ikke umiddelbart på udkig efter en decideret forstærker, men bare en sub med en sådan indbygget.
Startrek >> Tak for links, jeg kigger dem lige igennem :) Hvad med KEF. Laver de ikke noget alt i et sæt til en fornuftig penge? |
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Du kunne også overveje at gå den rene stereo-vej. Det vil give dig højere kvalitet for pengene. Du kunne evt. finde en brugt HIFI forstærker. Og sørg for at finde noget der lyder godt ved lav volumen. Der er ikke meget ved at have et anlæg, som har sin force ved et niveau som sjældent bruges.
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var netop mit budskab, at han skulle starte med et stereo sætop, som
meget let kunne ændres til en fuld blod´s surround anlæg, ude at det koste en bundegård, han er jo lidt lås da kilden er en PS3 og en SAMSUNG HD BOKS, derfor mine forslag, som give den lyd kvalitet som han ønsker. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |