recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad er dit seneste Blu-Ray køb? :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad er dit seneste Blu-Ray køb? :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ziggy Starman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad er dit seneste Blu-Ray køb? :)
    Sendt: 15-Juni-2009 kl. 22:32
Jeg starter lige denne tråd for at fortælle om mine egne indkøb! 

Opdagede tidligere på dagen, at visse Blu-Ray udgivelser minsandten er regionsfrie, så jeg smuttede lige ind på amazon.com og bestile en håndfuld Blu-Ray film. :)

The Thing - Fordi jeg lige så godt kunne spare lidt fragt og tage den med her i stedet for at bestille fra amazon.co.uk som sædvanligt. Har aldrig fået set den, men har hørt en del godt og er interesseret i at se mere til Kurt Russell. :) Speaking of him, har nogen af jer så hørt, om der skulle komme en remastered version af Escape from New York, for Blu-Ray versionen af den er berygtet for at have super dårlig billedkvalitet. :-/

The Fifth Element (2007 Remastered Edition) - TFE er, så vidt jeg ved, slet ikke udgivet på Blu-Ray i Europa, så da jeg lærte at Remaster versionen var regionsfri slog jeg til med det samme! :)

Blade Runner (5-disc Collector's Edition) - Ejer allerede Blade Runner som Director's Cut på VHS og DVD samt The Final Cut i 2-disc udgaven på Blu-Ray. Sidstnævnte måtte jeg "nøjes med" da jeg blev træt af at vente på en europæisk udgave af 5-disc versionen på Blu-Ray, men den amerikanske udgivelse er tilsyneladende regionsfri, så der blev heller ikke ventet mange sekunder med at bestille den! :) Bliver nice at se Workprint-versionen og de andre dokumentarer udover den stadig fabelagtige Dangerous Days. :)
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2009 kl. 22:42
Den første version af Escape from New York på Blu-Ray, er desværre en opscalet af SD matrial, så kan man jo ligså god købe DVD versionen.

Ved ikke om det samme gælder for The Thing (som skulle havde dk sub. title) ?

Tro desværre ikke at en europæisk udgave af 5-disc versionen på Blu-Ray komme 
Til top
Ziggy Starman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2008
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 02:35
OMG hvor super lamt! :S Men så jeg da det opklaret! :P

The Thing er hvert fald bare listed på avsforum.com's PQ liste med en sølv/tier 2 ranking. :)

Stenet... :-/ Men så må man bare nøjes med den amerikanske! :D
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu