|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() Sendt: 17-Juni-2009 kl. 09:10 |
Ret sjovt at se at vores danske flagskibs producent B&O har været godt eksponeret i USA, i flere nyhedsmedier med den nye 103" plasma. Fedt at få Danmark på verdenskortet som High-End producent af Plasma-TV. http://www.wgntv.com/video/?autoStart=true&topVideoCatNo =default&clipId=3870710 |
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
High-end? Dybest set er det jo Panasonics to generationer gamle panel, der er i, så i det prislag skulle de nok have satset på Pioneer. Big & Over-prized, hvis nogen spørger mig. Men havde jeg råd til et af deres anlæg og speakers, såååh.... Redigeret af Non-Desperado - 17-Juni-2009 kl. 09:36 |
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
Blot for at korrigere så er det ikke en gammel generation af panel, det er et PRO panel i 103" udgave som er anderledes specificeret end de almindelige konsumer paneler. Og hvis vi taler pris, så er produktet ikke ret meget dyrere end samme størrelse i Panasonic PRO panel. Oveni Panasonics pris skal du lægge en motorstand til, som de ikke har udviklet fordi det netop er kostbart at producere. Det er klart det er et produkt som henvender sig til en unik gruppe af kunder, som ønsker det ypperste og state of the art. Du skulle helt klart opleve det end dag, fordi det er sgu imponerende, og det er utroligt at se, det kan lade sig gøre med en motorstand så lydløs. Det er klart mange kunder ville måske pga. prisen vælge en løsning med projektor og lærred, men det er slet ikke noget, kunder til denne type skærm overvejer. Fordi de ikke vil være afhængige af udskiftning af pære, mørklægning af rum, projektorens placering etc. Men det er jo det der er så godt ved denne branche, at der er løsninger til alle og alles ønsker til investering. |
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
foruden drejefod, har du også en fantastisk højtaler, af helt anden kvalitet, mener markedsprisen for den er 20k og 103" er ikke bemærkelses værdigt meget dyrer end det billigste pana 103" panel du kan finde, uden alt dette. Du for foruden panelet (som er pro panelet og handpicked) en Beosystem 3 (motor / Dvb indgange behandling og 7-2lyd på powerlink og så videre) Et designet tv Autokalibrering (det med kameraet kører ned mellem hver 1000 time mener jeg og rekalibrer lysnivueaet) Derudover er den kalibreret til at vise korrekte farver på panel basis. samt som sagt en dreje stand (motor) som kan holde et tv som vejer 100+kg så synes egentlig ikke det er OVERDREVET dyrt. JA 103" koster en FORMUE, men det gør pana´s monitor model altså også. ville jeg købe det, nej selvf. ikke, men er man på markedet efter 103" så er det faktisk prissat fornuftigt. |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
JEG ville sgu godt købe det HVIS jeg havde så mange penge at der i forvejen holdt en Ferrari i garagen FEDT tv, og en byggekvalitet der ikke findes andre steder i branchen. |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
I betragtning af at Pioneer hverken har lavet paneler over 60", eller har tænkt sig at fortsætte produktionen af paneler, så ville dét nok være en ret vanskelig øvelse... Panasonic's 103" er rent faktisk i stand til at levere en overraskende god billedkvalitet - fuldt på højde med deres egne mindre modeller, hvis ikke bedre. Vil man have 2 meter bredt billede i et lyst rum, er det ubetinget det bedste produkt på markedet. Så jo, det er high-end. At jeg så ikke personligt er specielt gode venner med den signalbehandling B&O sætter foran, det er så en anden ting. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
fejl...slettet lrev Redigeret af lrev på jobbet - 17-Juni-2009 kl. 14:14 |
|
![]() |
|
![]() |
Fandt lige endnu et klip, sjove kommentarer de har til produktet i studiet, og spændende med de mange interesserede kunder. |
|
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Kan man tage det med hjem som håndbagage ? Der er jo NOGET at spare på den lave dollarkurs. Damn.... Nu skal jeg til at sælge alt mit Pioneer grej. KONEN så klippet.. |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |