|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() Sendt: 19-Juni-2009 kl. 18:50 |
Nu er det endelig blevet tid til at få sat mit lyd op. Men ved ikk hva jeg skal bruge af kabel til at forbinde subben til recieveren. Og hvordan finder jeg ud af om phase skal være 0 eller 180? |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Kablet kunne f.eks. være sådan et: http://www.av-connection.dk/?PGr=1362&ML=851
Phase skal sættes der hvor der er mest bas, det er nemmest at sætte sig i lytte positionen og så få en til at skifte frem og tilbage for dig - på min harbo sub er forskellen ikke kæmpe stor, men lidt er der da. Redigeret af Kasper_J - 19-Juni-2009 kl. 19:56 |
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Ah perfekt. Tusind tak for hjælpen.
![]() |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |