|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() Sendt: 21-Juni-2009 kl. 14:02 |
Jeg har prøvet og koble en extern hd til min ps3 hvor jeg har smidt en blu ray film på. jeg kan ikke få den til og vise min extern hd på ps3'ern. Hvad gør jeg galt? Hvilket format skal filmen ligge i? |
|
![]() |
|
dalhoj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Jeg mener at din eksterne harddisk skal være formateret som FAT32 og ikke NTFS som nok er standard. Dessuden tror jeg det vil være en fordel at have filmen liggende som vob filer. ellers prøv: http://code.google.com/p/ps3mediaserver/ Redigeret af dalhoj - 21-Juni-2009 kl. 18:49 |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Bemærk i øvrigt, at man ikke kan have filer over 4GB på FAT32. Derfor bliver det et bøvlet projekt.
|
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() |
hvordan kan jeg så streame mine blu ray film hvis jeg ikke kan gøre det fra en extern igennem ps3?
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
For nu at være et pernittengryn:
Harddiskløsningen havde ikke været streaming alligevel. Nok om det. Det er muligt, at du kan afspille filmene fra en DLNA-server som f.eks. PS3 Media Server eller Tversity. Og DET vil faktisk være streaming. Jeg har dog ikke selv forsøgt og kan heller ikke komme til det, da jeg ikke har nogle computere med Blu-Ray-drev. |
|
![]() |
|
![]() |
hvis jeg køber en qnap nas server er det så muligt?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil gætte på, at der er størst chance for få det spørgsmål besvaret i forummet "Distribution i hjemmet". Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke kender den omtalte server.
|
|
![]() |
|
![]() |
der må da være nogle som har blu ray til og ligge på deres harddisk og afspiller dem der fra, så man ikke skal brænde dem ud hver gang.
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Er du sikker på at filerne ligger i den rigtige mappe struktur på din HD. Du bør kunne se filerne uanset hvad. Det er derimod ikke sikkert PS3 vil afspille dem. Check følgende 1 Din ekstern HD er fomateret med FAT32. 2. Dine filer skal ligge i en mappe der hedder VIDEO Så bør du kunne se filerne med din PS3. Hvis du ikke kan afspille dem, kan du med stor sandsynlighed bruge programmet MKV2VOB til at konvertere dem til et format PS3 kan forstå. Du kan evt. også prøve at streame filerne direkte fra en PC med et program som TVersity, WMP eller lign. Hvilket faktisk er en bedre løsning. Da FAT32 har begrænsning på 4 GB filstørrelse, hvilket ikke er meget når vi snakker bluray. |
|
![]() |
|
![]() |
Mine ligger på skiver i gennemsigtige blå covers. Sådan købte jeg dem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |