|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
emmi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() Sendt: 22-Juni-2009 kl. 18:23 |
hej, er der nogen her inde fra som kender til denne LCD philips 47pfl5604h, som kan fortælle mig plus og minus on den, da jeg er interreseret i at købe den. eller om i kan anbefalde en anden en.? og er der stor forskel på en 46 og en 47 tommer?
|
|
![]() |
|
emmi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
ps... jeg ved det har været oppe flere gange, men spørg alligvel:b . hvad skal man vælge lcd eller plasma når man er oppe i den størrelse? da der er flere forskellige holdninger indefor dette område..
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej emmi. Ja min søster har en magen til (blot i 32") og billedekvaliteten er ikke speciel god. På SD signaler (dvd og analoge) imponerer det ikke, mens det på HD signaler er ok. Alt dette skyldes at fjernsynet ligger over "i den billige ende" af Philips' sortiment. Til prisen kan du dog få noget det er meget bedre. Eksempelvis en Panasonic G10, S10 eller X10 der levere et godt billedet til prisen - selv analoge signaler ser ok ud. Ellers så er der LG's pq serie eller ps serie som kan fås i det prisleje. Se evt. på pricerunner.dk Redigeret af Rod83 - 22-Juni-2009 kl. 18:39 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
BLACKBIRD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2007 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Hej jeg har en 42" 5604h og den er pa analog signal og det er jeg til freds med og til samligning har jeg også en 9703h serie og billederne er selvfølgelige ikke lige så gode som på 9703 serien men pris forskelden er også 3 gange så stor. skal lige siges at jeg gav 5000 for 5604 i elgiganten Redigeret af BLACKBIRD - 24-Juni-2009 kl. 22:41 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
hvorfor bruge analog, når man har fået en fladskærm. Det kommer jeg aldrig til at forstå. analog er på 32 tommer og nedefter og helst kun på et CRT TV.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |