|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
prowdD ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 24-Juni-2009 kl. 10:27 |
Hej folkens.
Nu har jeg endelig fået min Popcorn Hour op og kører - og nyder den i fulde drag. Klart det bedste køb jeg har gjort længe - men nu kommende C-200, jo. Og føj, hvor jeg synes den er lækker. Passer lige ind i mit setup - hvem der dog bare havde en release-date. Nå, men tilbage til emnet. Hvilke addons har I valgt at kører på netop Jeres Popcorn Hour A-110? Pt. kører jeg kun YAMJ, som jeg synes, fungere upåklageligt. Dog er jeg blevet ret vild - med et nyt skin, som jeg har fået øjne op for. Ved ikke helt hvordan installationen fungere - så er lidt "nervøs", for at kaste mig ud i det. Sådan som mit setup, ser ud pt. er den mest kendte og "standarde"-version af YAMJ. Nemlig: ![]() Dog er det bedre stillet - med teksten, men dette er et pc-scrrenshot, som jeg fandt på nettet. Er så gået hen og er blevet lidt vild med.. ![]() Måske der er en venlig sjæl herinde, som vil forklare mig, hvordan jeg laver dét? :-). Håber på at finde en masse nye fede addons, som jeg kan hygge mig med, på maskinen. Ser frem til at høre fra jer! |
|
Pioneer............LX5090H
Logitech..........Z-5500 Popcorn Hour...A-110 Xbox360.........Elite |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Burde denne ikke ligge under "Streaming media" ? :)
|
|
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
|
![]() |
|
prowdD ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Havde ærligt talt mine tvivl - for det er vel ikke streaming, hvis man kører intern hdd i sin popcorn?
Vidste det ikke helt - så tog en chance. Men skal den flyttes, skal I være mere end velkommen til at gøre det! |
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Jeg kører med to forskellige skin. PPP3 og redefined. PPP3 til mine serier og redefined til film. Redefined skal man dog være forsigtig med da det ikke altid er muligt at se to HD film i træk, så skal cache først cleares. Men der er klart nogle fede skin, som er ret nemt at installere. |
|
![]() |
|
![]() |
Bjur: Redefined er også et rigtig fedt skin. Kan dog forstå du har haft større erfaring med udskiftning af skins - så måske jeg kan lokke dig, til at hjælpe mig, til at skifte til dét som jeg har indsat i første indlæg? :).
Får en ny ekstern i dag - så regner med at slette alt YAMJ og starte fra bunden igen - med at hente nye covers, osv. Så kunne det være rart, at starte med det nye skin, med det samme. |
|
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() |
står lidt om det her: |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, Bhund. Har lige skimtet siden igennem - men synes ikke der står noget om, hvordan man ændre skin. Kun hvordan man installere YAMJ osv. Det kan jeg sagtens finde ud af – det er intet problem. Mit problem ligger bare I, at kunne finde ud af, at skifte skin. Så jeg kan få selve BluRay, HD-DVD osv., coverartet ind. |
|
|
![]() |
|
![]() |
Nærmere betegnet - det er ikke et skin, men en app, som sætter BluRay, HD-DVD, HDTV osv. covers ind - over sine normale covers.
Nærmere information: http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=22309 Hvis der er nogle, som gider og hjælpe, ville det være top notch! |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |